У METRO відзначили зростання попиту на екологічний посуд
У 2021-му клієнти METRO стали купувати в 3 рази більше екологічної бамбукової посуду, ніж минулого року, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retailer.
До 18 червня - Міжнародного дня стійкої гастрономії - у METRO проаналізували попит на екологічний посуд із бамбука власної торгової марки компанії METRO Professional.
Згідно з аналітичними даними, у 2021 році клієнти мережі витратили удвічі більше коштів на екологічну посуд з бамбука в порівнянні з попереднім роком, а сума замовлення в середньому зросла на 35%.
Найпопулярнішими товарами стали бамбукова піка для канапе та інших закусок, а також коктейльна вилочка і бамбукова ложка METRO Professional. Більше того, кількість замовлень, у складі яких був присутній екологічний посуд із бамбука власної торгової марки, зросла на 20%.
Читайте також: Продажі METRO впали в усьому світі за винятком України
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар