Google і YouTube запустили нові інструменти для шопінгу
Google і її дочірній сервіс YouTube представили нові функції для шопінгу в інтернеті. З 21 липня Google показуватиме товари, які шукає користувач, у розділі «Покупки» - там зберуть пропозиції від різних онлайн-магазинів, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на блог компанії.
Починаючи з жовтня, користувачі, які роблять покупки в пошуку Google, зможуть переглядати найпопулярніші пропозиції від великих продавців, наприклад, до «чорної п'ятниці» або «кіберпонеділок» - вони також з'являться в спеціальному розділі. Нова функція поки доступна тільки в США.
Всі промоакції і пропозиції, завантажені продавцями в Merchant Center, будуть автоматично відображатися на головній сторінці при пошуку товарів, незалежно від того, розміщує компанія рекламу в Google чи ні. Пропозиції ранжируватимуться на основі таких факторів, як розмір знижки, популярність продукту та продавця і багатьох інших. Функція запрацює найближчими місяцями.
Також компанія оголосила про успішне бета-тестуванні функції «Продукти в цьому відео» на YouTube, яке вона запустила в березні цього року. Тепер вона з'явиться в прямих трансляціях обраних авторів і брендів. Протягом року інструмент стане доступний для більшої кількості блогерів.
Читайте також: Google буде назавжди блокувати акаунти рекламодавців, які регулярно порушують правила
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар