23 июля 2021

Unilever: Базове зростання продажів склало 5,4% у першому півріччі

Unilever: Базове зростання продажів склало 5,4% у першому півріччі
1130

Виробник споживчих товарів повсякденного попиту Unilever представив результати діяльності за першу половину 2021 року, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.

Базове зростання продажів товарів компанії за звітний період склало 5,4%, при зростанні в об'ємному вираженні на 4% і зростанні в ціновому на 1,3%. Оборот виріс на 0,3%, у тому числі позитивний вплив у розмірі 1,4% від угод зі злиттів і поглинань за вирахуванням угод з продажу і негативний вплив в розмірі 6,1% від коливань валюти.

Операційна маржа від основної діяльності склала 18,8%, зниження на 100 базисних пунктів обумовлено інвестиціями в бренди, а також зростанням виробничих витрат через інфляцію. Базовий прибуток на акцію впав на 2%, з огляду на негативний вплив валютних коливань у розмірі 6,3%.

Вільний грошовий потік склав 2,4 млрд євро в порівнянні з 2,9 млрд євро у 2020 році. Квартальна дивідендна прибутковість склала 0,4268 євро на акцію. Запущена програма зворотного викупу акцій на суму до 3 млрд євро.

Генеральний директор Unilever Алан Джоуп прокоментував: «У першому півріччі ми змогли досягти дуже хороших показників, базове зростання продажів склало 5,4%, що незмінно пов'язане з безперервною роботою по вдосконаленню операційної діяльності компанії.

Ми успішно реалізуємо стратегічні рішення, про які говорили на початку цього року, включаючи рішення розвивати наш портфель у швидкозростаючих каналах.

Категорії преміальної косметики і функціонального харчування продемонстрували істотне зростання, і недавно ми оголосили про придбання бренду засобів із догляду за шкірою Paula's Choice. Процес по відділенню нашого чайного бізнесу вже наближається до кінця.

Товарообіг в секторі електронної комерції виріс на 50%, і зараз на цей канал припадає 11% всіх продажів. Нашим пріоритетом залишається зростання конкурентоспроможності, і ми впевнені в тому, що у 2021 році ми зможемо забезпечити базове зростання продажів на 3-5% у рамках нашого довгострокового плану, незважаючи на більш важкі умови, з якими ми зіткнемося в другій половині року.

У другому кварталі спостерігалося зростання витрат компанії. Волатильність витрат і терміни руху відпускних цін створюють більш високий, ніж зазвичай, спектр можливих результатів по маржі на кінець року. Ми контролюємо цей процес в динаміці і розраховуємо зберегти базову операційну маржу у 2021 році приблизно на тому ж рівні».

Читайте також: Unilever презентувала картонну пляшку для прального засобу

 

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Раздел: > Новости за рубежем

Теги:

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также