Бренд одягу Vuori привернув рекордне фінансування - $ 400 млн
Бренд Vuori, що спеціалізується на виробництві і продажу одягу в сегменті activewear, привернув інвестиції в розмірі 400 млн доларів при оцінці бізнесу в 4 млрд. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Dive.
Угода стала однією з найбільших в історії в сегменті приватних компаній, що займаються виробництвом одягу. Таким чином, Vuori став потенційно одним з найдорожчих непублічних брендів на ринку. Компанія була створена у 2017 році, і вже за два роки стала прибутковою.
Залучені кошти будуть спрямовані на міжнародну експансію на ключових ринках Європи й Азіатсько-Тихоокеанського регіону у 2022 році, а також для реалізації амбітного плану з розширення мережі магазинів у США, де протягом п'яти років передбачається відкриття 100 магазинів.
«Маючи сильний бізнес електронної комерції, процвітаючі роздрібні магазини, а також мережу кращих в своєму класі оптових партнерів, Vuori, на відміну від багатьох інших цифрових брендів, є прибутковим з 2017 року», - підкреслили в компанії.
Vuori також розраховує запустити омніканальний бізнес в декількох країнах і розширити асортимент продукції. Одночасно компанія продовжить інвестувати у власну команду й інфраструктуру та направить кошти на програму сталого розвитку.
Vuori також уклала контракти на поставки з великими роздрібними мережами, такими як Nordstrom і REI. За останні роки бренд стає все більш популярним і відвойовує частку ринку у таких гігантів, як Lululemon.
Читайте також: Benetton розширює виробництво в Сербії і Хорватії
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: Новости производителей, вуори, Ритейл, мировые производители, производство
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар