20 жовтня 2021

Бренд одягу Vuori привернув рекордне фінансування - $ 400 млн

Бренд одягу Vuori привернув рекордне фінансування - $ 400 млн
1230

Бренд Vuori, що спеціалізується на виробництві і продажу одягу в сегменті activewear, привернув інвестиції в розмірі 400 млн доларів при оцінці бізнесу в 4 млрд. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Dive.

Угода стала однією з найбільших в історії в сегменті приватних компаній, що займаються виробництвом одягу. Таким чином, Vuori став потенційно одним з найдорожчих непублічних брендів на ринку. Компанія була створена у 2017 році, і вже за два роки стала прибутковою.

Залучені кошти будуть спрямовані на міжнародну експансію на ключових ринках Європи й Азіатсько-Тихоокеанського регіону у 2022 році, а також для реалізації амбітного плану з розширення мережі магазинів у США, де протягом п'яти років передбачається відкриття 100 магазинів.

«Маючи сильний бізнес електронної комерції, процвітаючі роздрібні магазини, а також мережу кращих в своєму класі оптових партнерів, Vuori, на відміну від багатьох інших цифрових брендів, є прибутковим з 2017 року», - підкреслили в компанії.

Vuori також розраховує запустити омніканальний бізнес в декількох країнах і розширити асортимент продукції. Одночасно компанія продовжить інвестувати у власну команду й інфраструктуру та направить кошти на програму сталого розвитку.

Vuori також уклала контракти на поставки з великими роздрібними мережами, такими як Nordstrom і REI. За останні роки бренд стає все більш популярним і відвойовує частку ринку у таких гігантів, як Lululemon.

Читайте також: Benetton розширює виробництво в Сербії і Хорватії

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також