27 січня 2023

Відмова M&M's від маскотів виявилася рекламною акцією

Відмова M&M
1248

У січні виробник цукерок M&M's заявив, що відмовиться від використання у своїй рекламі в рекламі персонажів spokescandies (що говорять цукерки), а новим представником бренду стане актриса та комік Майя Рудольф.

Таке рішення у компанії пояснили прагненням вирішити розбіжності аудиторії. «Будьте впевнені, улюблені персонажі M&M від Mars Wrigley, як і раніше, є офіційним представником шоколадного бренду, згідно з недавнім прес-релізом», - повідомило видання Digiday. За інформацією видання, повідомлення про відмову від маскотів стали «маркетинговим трюком», присвяченим Суперкубку.

M&M's випустить пачку цукерок повністю із жіночими персонажами. Шоколадний бренд оголосив про ще більшу кількість змін, у тому числі про те, що маскот Жовтий знайшов притулок у кампаніях Snickers, а Помаранчевий випустив медитативний плейлист Spotify.

У результаті відмова від маскотів обернулася рекламною кампанією M&M's, присвяченою Суперкубку. "Вся Америка може спостерігати, як розгортається сюжетна лінія з нашою появою в Суперкубку - з персонажами там, де вони мають бути, в основі бренду", - цитує Digiday прес-реліз компанії.

Минулого року M&M's провела редизайн персонажів. У тому числі компанія замінила туфлі зеленої цукерки на кросівки, щоб уникнути її зайвої сексуалізації, що викликало неоднозначну реакцію у соцмережах. Петиція за повернення персонажу туфель під назвою «Залишіть Зелену сексуальною» на порталі Change.org набрала близько 20 тис. підписів.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також

Кращі компанії

Особи

Блоги