Відмова M&M's від маскотів виявилася рекламною акцією

У січні виробник цукерок M&M's заявив, що відмовиться від використання у своїй рекламі в рекламі персонажів spokescandies (що говорять цукерки), а новим представником бренду стане актриса та комік Майя Рудольф.
Таке рішення у компанії пояснили прагненням вирішити розбіжності аудиторії. «Будьте впевнені, улюблені персонажі M&M від Mars Wrigley, як і раніше, є офіційним представником шоколадного бренду, згідно з недавнім прес-релізом», - повідомило видання Digiday. За інформацією видання, повідомлення про відмову від маскотів стали «маркетинговим трюком», присвяченим Суперкубку.
M&M's випустить пачку цукерок повністю із жіночими персонажами. Шоколадний бренд оголосив про ще більшу кількість змін, у тому числі про те, що маскот Жовтий знайшов притулок у кампаніях Snickers, а Помаранчевий випустив медитативний плейлист Spotify.
У результаті відмова від маскотів обернулася рекламною кампанією M&M's, присвяченою Суперкубку. "Вся Америка може спостерігати, як розгортається сюжетна лінія з нашою появою в Суперкубку - з персонажами там, де вони мають бути, в основі бренду", - цитує Digiday прес-реліз компанії.
Минулого року M&M's провела редизайн персонажів. У тому числі компанія замінила туфлі зеленої цукерки на кросівки, щоб уникнути її зайвої сексуалізації, що викликало неоднозначну реакцію у соцмережах. Петиція за повернення персонажу туфель під назвою «Залишіть Зелену сексуальною» на порталі Change.org набрала близько 20 тис. підписів.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини виробників, шоколадні конфети, маскот, шоколадні драже, реклама m&m
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар