Продажі спортивних товарів на росії впали на 40% після виходу Nike і adidas
Продажі спортивних товарів на російському ринку скоротилися у 2022 році на 43% у кількісному вираженні та на 40% у грошовому, випливає з матеріалів дослідження Tinkoff Data. Онлайн-продажі спорттоварів минулого року скоротилися на 55% і 51% відповідно, повідомляє TradeMaster.UA.
аdidas і Nike зупинили операційну діяльність на російському ринку в березні 2022 року. До роздрібної мережі adidas до початку минулого року входило близько 400 магазинів. У січні компанія заявила про остаточний вихід з рф і продаж всіх своїх активів. У мережі Nike налічувалося 116 магазинів – влітку минулого року бренд заявив про припинення роботи у фашистській країні.
Читайте також: Paul Smith оголосив про вихід з росії
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини виробників, адідас, найк, вихід компаній з росії, продажі спортивних товарів
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар