Шведський інтернет-магазин Boozt заблокував 42 000 покупців за занадто багато повернень
Шведський інтернет-магазин модного одягу Boozt AB заявив, що заблокував 42 000 клієнтів за повернення надто великої кількості придбаних ними товарів, назвавши їхні дії надто дорогими для компанії та шкідливими для довкілля. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Аск Кіркесков Рііс, представник маркетплейсу, що продає одяг та косметику, заявив, що клієнти, заблоковані на невизначений термін, «неодноразово використовували високий рівень сервісу безкоштовної доставки та повернення на шкоду бізнесу, іншим покупцям та навколишньому середовищу». В електронному листі, спрямованому в The Associated Press, він пояснив, що заблоковані користувачі становлять менше двох відсотків від «понад 3 мільйони покупців на Boozt», але близько 25 відсотків від загального обсягу повернень.
«Призупинивши роботу цих акаунтів і скоротивши повернення, Boozt заощадив приблизно 791 тонну CO2 у 2022 році, що усунуло необхідність залучення приблизно 600 вантажівок доставки протягом одного року», – сказав він.
Компанія Boozt котирується на NASDAQ і налічує понад 1200 співробітників. Boozt AB працює у кількох європейських країнах.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини ритейлу, інтернет-магазин, e-commerce
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар