Metro пропонує нові франчайзингові рішення для роздрібних клієнтів

Німецький гігант оптової торгівлі Metro AG розширює свій перелік франчайзингових рішень, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM. Це дозволить найближчим часом роздрібним клієнтам мережі збільшувати прибутковість свого малого бізнесу.
Оптовик шукає асортимент, оптимізований для франчайзингу, а також створює систему ціноутворення для власного бренду Fine Life, щоб допомогти франчайзі забезпечити для себе стабільну прибутковість.
Metro також розгортає сучасний формат роздрібної торгівлі з професійно розробленим макетом, який приймається дедалі більшою кількістю магазинів, як серед існуючих франчайзингових партнерів, так і серед нових учасників.
Мережа Metro створила свою «Академію зручності», розташовану у Варшаві. Вона має допомогти партнерам глобальної компанії здобути нові знання про ефективну роботу на ринку, а також створити умови для вільного обміну досвідом між різними франчайзі.
«Головне – надавати нашим клієнтам правильні послуги та правильні рішення, щоб вони бачили цінність бути частиною наш франчайзі. І завдяки цій лояльності ми отримуємо цінність», пояснив старший віце-президент Metro AG Даніель Квест.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини ритейлу, метро, магазин метро, інновації в ритейлі
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар