09 червня 2023

Metro пропонує нові франчайзингові рішення для роздрібних клієнтів

Metro пропонує нові франчайзингові рішення для роздрібних клієнтів
1444

Німецький гігант оптової торгівлі Metro AG розширює свій перелік франчайзингових рішень, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM. Це дозволить найближчим часом роздрібним клієнтам мережі збільшувати прибутковість свого малого бізнесу.

Оптовик шукає асортимент, оптимізований для франчайзингу, а також створює систему ціноутворення для власного бренду Fine Life, щоб допомогти франчайзі забезпечити для себе стабільну прибутковість.

Metro також розгортає сучасний формат роздрібної торгівлі з професійно розробленим макетом, який приймається дедалі більшою кількістю магазинів, як серед існуючих франчайзингових партнерів, так і серед нових учасників.

Мережа Metro створила свою «Академію зручності», розташовану у Варшаві. Вона має допомогти партнерам глобальної компанії здобути нові знання про ефективну роботу на ринку, а також створити умови для вільного обміну досвідом між різними франчайзі.

«Головне – надавати нашим клієнтам правильні послуги та правильні рішення, щоб вони бачили цінність бути частиною наш франчайзі. І завдяки цій лояльності ми отримуємо цінність», пояснив старший віце-президент Metro AG Даніель Квест.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також