інтервю від виробника, інтервю від ТОП-керівника з маркетингу, інтервю від маркетолога, ТОП інтервю від виробника, інтервю від мережі магазинів, інтервю від виробника продуктових товарів

Статті

  • ТМ
    Автоматизація роботи складу компанії ProTec LPK Group за допомогою рішення Qguar WMS Pro

    Автоматизація роботи складу компанії ProTec LPK Group за допомогою рішення Qguar WMS Pro

    • 31 жовтня 2022
    Qguar WMS Pro система на складі дистриб’ютора алкоголю «ProTec LPK Group»
    детальніше
  • ТМ
    Інфографіка Zakaz.ua: як за рік змінилися ціни на продукти в супермаркетах

    Інфографіка Zakaz.ua: як за рік змінилися ціни на продукти в супермаркетах

    • 26 жовтня 2022
    Всеукраїнський сервіс доставки продуктів Zakaz.ua проаналізував, як змінилися ціни на продукти харчування в українських супермаркетах протягом року. Значне подорожчання спіткало всі споживчі товари повсякденного попиту з продуктового кошика українця. Найбільше підскочили ціни на цибулю, яйця, банани та огірки.
    детальніше
  • ТМ
    BAS Бухгалтерія - найкраще рішення для бухгалтерського обліку

    BAS Бухгалтерія - найкраще рішення для бухгалтерського обліку

    • 24 жовтня 2022
    Кожен бухгалтер знає, що в процесі ведення бухгалтерського обліку є багато рутинних операцій. Робота з великою кількістю первинних документів, при відсутності автоматизації, може забирати багато часу та стати джерелом випадкових помилок. При цьому, якісне програмне забезпечення дозволяє зробити облік простим, прозорим та контрольованим. Як результат – менше навантаження на працівників, нижчі ризики отримання штрафів та можливість мати своєчасну та достовірну інформацію про майно організації, фінансові і матеріальні цінності, та операції які з ними проводяться.
    детальніше
  • Герої невидимого фронту: ресторани на захисті продовольчої безпеки України

    Герої невидимого фронту: ресторани на захисті продовольчої безпеки України

    • 20 жовтня 2022
    З початком повномасштабної війни сфера громадського харчування однією з перших зазнала вагомих фінансових та матеріальних збитків. Водночас саме вона стала основою продовольчої безпеки України та почала забезпечувати українців харчовими продуктами на рівні з державою. Бізнес продовжує нести оборону на своєму фронті, створювати нові проєкти та напрями. Більше про це — у дослідженні діяльності локальних виробників та закладів громадського харчування і HORECA під час війни у контексті посилення продовольчої безпеки.
    детальніше
  • ТМ
    Нові напрямки та покращення сервісу Meest China під час війни

    Нові напрямки та покращення сервісу Meest China під час війни

    • 20 жовтня 2022
    Війна в Україні дуже вплинула на український бізнес. Щоб вистояти та продовжувати роботу, потрібно швидко адаптуватися під нові реалії, змінювати стратегії та оптимізувати процеси роботи.
    детальніше
  • Той самий класичний. Покращена формула

    Той самий класичний. Покращена формула

    • 19 жовтня 2022
    - Товари російського походження «Геть з України». Так хочеться привернути увагу українців до того, що на ринку України й досі дуже багато пластиліну російського походження та інших товарів для творчості, розвитку та навчання дітей. Звертайте увагу на штрих-код і ні в якому разі не купуйте товари, штрих-код яких починається з цифр “46”. Також перевіряйте адресу, де виготовлений товар. Не спонсоруйте ворога! З власного досвіду: нещодавно обійшла ринки та магазини Києва у пошуках пластиліну. Більше половини (!) пластиліну, що я побачила на полицях, виготовлено в росії. Ми звикли до того, що російський пластилін «луч» домінував на нашому ринку, його рекомендували у творчих студіях, в школах та садочках. Але прийшов час викидати з нашого ринку все російське.
    детальніше
  • ТМ
    Батони в топі продуктового кошика: маркетологи ТМ «Рум

    Батони в топі продуктового кошика: маркетологи ТМ «Рум

    • 17 жовтня 2022
    Початок війни змусив практично кожного виробника звузити асортимент, зосередивши сили на виробництві стратегічної, з точки зору продовольчої безпеки, продукції. Ситуація на хлібному ринку відносно стабілізувалась за короткий проміжок часу, тож хлібозаводи отримали змогу повернутись до свого звичного повного асортименту. Проте, у підсумку, кожен виробник вкотре підкреслив для себе, які продукти є пріорітетом українського споживача. Так, наприклад, за маркетинговим аналізом ТМ «Рум'янець», традиційний батон лишається одним із улюблених хлібів. Маркетологи торгової марки розповіли як у сучасних реаліях відбувається виробництво батонів на «Рум'янці».
    детальніше
  • ТМ
    Допомога постачальникам у відновленні активної діяльності від TradeMasterGroup

    Допомога постачальникам у відновленні активної діяльності від TradeMasterGroup

    • 13 жовтня 2022
    Компанія TradeMasterGroup за активної участі інформаційно-аналітичного майданчика №1 www.trademaster.ua, на якому щодня зібрані свіжі та актуальні новини ринку торгівлі В2В України та зарубіжжя, ініціювала грантове розміщення в каталозі компаній 300-а FMCG компаній
    детальніше
  • ТМ
    Туалетний папір подорожчав на 50%  –  виробники розповідають чому

    Туалетний папір подорожчав на 50% – виробники розповідають чому

    • 11 жовтня 2022
    Більшість українців непокоїть підвищення цін на товари першої необхідності. Туалетний папір подорожчав вже на понад 50%, чи буде ціна продовжувати рости далі? Експерти назвали ряд причин, що помітно впливають на цінники в магазинах.
    детальніше