інтервю від виробника, інтервю від ТОП-керівника з маркетингу, інтервю від маркетолога, ТОП інтервю від виробника, інтервю від мережі магазинів, інтервю від виробника продуктових товарів

Статті

  • ТМ
    Без сумніву з першого дня - залишатись в Києві і діяти!” - Олександр Кравченко

    Без сумніву з першого дня - залишатись в Києві і діяти!” - Олександр Кравченко

    • 18 квітня 2022
    Олександр Кравченко починав годувати вийськових на київській Троєщині, а тепер діяльність його Міжнародного Фонду Продовольчого Захисту охоплює всю Україну по взаємодії з європейськими партнерами
    детальніше
  • ТМ
    Покращуйте презентацію товару та надихайте покупців у категорії напоїв

    Покращуйте презентацію товару та надихайте покупців у категорії напоїв

    • 24 лютого 2022
    З тенденцією до здоров'я та доброго самопочуття, що охопила індустрію FMCG, споживачі шукають більш здорові та натуральні продукти при покупці напоїв. Напої, що містять менше цукру, без штучних підсолоджувачів та виготовлені з органічних інгредієнтів - це лише деякі з нових тенденцій, які змушують рітейлерів переглянути свій асортимент напоїв. Але в категорії напоїв важливе значення має ефективний мерчандайзинг. Тому пропонуємо ознайомитись із рішеннями для мерчандайзингу напоїв від HL Display – світового постачальника товарів та рішень для комунікації та мерчандайзингу, які допоможуть створити кращі враження від покупок у цій категорії, включаючи рішення для автоматичного фронтування лицьовою стороною на полицях та в холодильниках, освітлення полиць, цифрові екрани тощо.
    детальніше
  • ТМ
    Особливості товарів та аксесуарів для догляду за тілом із поліпропіленових ниток

    Особливості товарів та аксесуарів для догляду за тілом із поліпропіленових ниток

    • 23 лютого 2022
    Поліпропіленові нитки завдяки своїй універсальності знайшли застосування в найрізноманітніших галузях. Вони використовуються в сільському господарстві, рибальстві, медичній галузі та косметології, а в легкій промисловості без них взагалі неможливе виготовлення багатьох побутових речей. Їх міцність і зносостійкість дає змогу довго служити виробам без втрати зовнішнього вигляду, що й зумовлює широкий спектр використання цього матеріалу. Які преваги товарів із поліпропіленових ниток, у чому специфіка виготовлення мочалок та кухонних губок із цього матеріалу і чому їх не варто недооцінювати, ми дізнались у фахівців компанії «Мейсон Трейд».
    детальніше
  • ТМ
    Глобальна оптимізація всього ланцюга постачань у SAVSERVICE

    Глобальна оптимізація всього ланцюга постачань у SAVSERVICE

    • 22 лютого 2022
    Останні два роки значно вплинули на логістику в усьому світі, деякі із подій стали палкою в колесах для бізнесу, а інші значно пришвидшили автоматизацію та розвиток логістичної інфраструктури. Зрозуміло, що логістика охоплює майже всю діяльність організації, і якщо вона неефективна, то ні про які зменшення витрат та конкурентоспроможність не може бути й мови. Компанія SAVSERVICE серйозно підійшла до оптимізації логістики й модернізувала практично кожну ділянку. Більш детально глобальними змінами в ексклюзивному інтерв’ю для спецвипуску «Сучасні рішення в Логістиці & Дистрибуції – 2021» поділився керівник департаменту логістики SAVSERVICE Олексій Єгоров.
    детальніше
  • ТМ
    Аудит планограм: зробіть плани викладки ефективними!

    Аудит планограм: зробіть плани викладки ефективними!

    • 21 лютого 2022
    Поки немає впевненості, що розроблена в ЦО (центральному офісі) планограма реалізована в магазині, вона залишається картинкою на папері. Якщо ви хочете отримати ефект від планограмування, аудит є просто необхідним. Поговоримо про способи аудиту планограм, порівняємо їх та розберемо інструменти реалізації процесу з експертом категорійного менеджменту та Head of Space & Assortment Management у компанії C4R Ігорем Федорюком.
    детальніше
  • ТМ
    Продажі макаронних виробів в Україні: чого хоче покупець і що нас чекає у 2022

    Продажі макаронних виробів в Україні: чого хоче покупець і що нас чекає у 2022

    • 18 лютого 2022
    На тлі розвитку пандемії COVID-19 відбулася активізація споживання виробів із борошна, зокрема макаронних виробів як дешевого продукту тривалого зберігання. Але зростання цін на пшеницю безпосередньо впливає на ціну макаронних виробів, а в умовах зниження доходів населення і падіння його купівельної спроможності перевагу багато споживачів віддають дешевим продуктам. В Україні спостерігається зміна попиту на макаронні вироби залежно від ціни на картоплю. Зі зниженням цін на овоч падає рівень споживання макаронних виробів, адже ці 2 продукти українці використовуються як гарнір. Яка зараз ситуація на ринку макаронних виробів України, як правильно продукт подати і чого варто очікувати, поділився з редакцією керівник відділу продажів ТМ «Ярка» Валерій Сердюков.
    детальніше
  • ТМ
    Як вигідно оптимізувати та автоматизувати роботу із перевізниками?

    Як вигідно оптимізувати та автоматизувати роботу із перевізниками?

    • 15 лютого 2022
    Автоматизація бізнес процесів на всіх рівнях та важливість IT-підтримки, зокрема для логістики, протягом останніх років у зв’язку з пандемією набула неабиякої популярності. Особливо це актуально для України, яка відстає в цьому напрямі від багатьох європейських держав. Керівники кожної компанії часто докладають багато зусиль для покращення процесів та підвищення ефективності роботи співробітників із різних відділів, адже оперативність вирішення питань, точність інформації, ефективний контроль, зниження затрат запорука успіху, а інколи навіть єдиний шлях вижити на ринку в сучасних умовах. Яким же має бути ідеальне рішення для національних гравців?
    детальніше
  • ТМ
    Big Trade-Marketing Show-2022: Without Limits – подія року для трейд-маркетологів України

    Big Trade-Marketing Show-2022: Without Limits – подія року для трейд-маркетологів України

    • 14 лютого 2022
    4 лютого в Києві відбулась щорічна, 6-та за рахунком, Всеукраїнська конференція «Big Trade-Marketing Show-2021: Without Limits», яка стала головною подією року для вітчизняних трейд-маркетологів.
    детальніше
  • ТМ
    Як побудувати бренд, якому будуть довіряти? Запитуємо в Алекса Коваленка, засновника Епікур

    Як побудувати бренд, якому будуть довіряти? Запитуємо в Алекса Коваленка, засновника Епікур

    • 14 лютого 2022
    Просто створити продукт і написати, що він натуральний, – замало, щоб покупець повірив і готовий був віддати за нього гроші. Якою має бути філософія справді здорового бренду, якому довіряють споживачі, про відповідність трендам та звідки черпає енергію команда «ЕПІКУР», розповів під час конференції «FOOD MASTER & PRIVATE LABEL» засновник бренду Алекс Коваленко.
    детальніше