інтервю від виробника, інтервю від ТОП-керівника з маркетингу, інтервю від маркетолога, ТОП інтервю від виробника, інтервю від мережі магазинів, інтервю від виробника продуктових товарів

Статті

  • ТМ
    Аналіз систем управління та моніторингу транспорту на ринку України

    Аналіз систем управління та моніторингу транспорту на ринку України

    • 18 серпня 2022
    У сучасних економічних умовах системи управління та моніторингу транспорту потрібні кожному автомобільному підприємству. На сьогодні на ринку України є багато постачальників послуг, які можуть забезпечити контроль та управління на різних етапах. Звичайно, значна частина із них – дистриб’ютори, які працюють на відомих платформах (наприклад, Wialon), частина продуктів має російське походження, але у зв’язку з війною користування продуктами країн-агресорів – це підтримка війни в Україні, а також додаткові ризики. У статті ми хочемо розглянути винятково власні розробки компаній (дистриб’юторів та різних посередників не беремо до уваги) – це як міжнародні продукти-лідери, так і національні системи, що нічим не поступаються закордонним, а в деяких випадках навіть краще пристосовані до роботи в умовах національного бізнесу.
    детальніше
  • ТМ
    Секрети виробництва якісних круасанів від ТМ «Рум’янець»

    Секрети виробництва якісних круасанів від ТМ «Рум’янець»

    • 17 серпня 2022
    Не обов’язково бути володарем зірок Мішлен, аби з першого погляду відрізнити справжній мереживний круасан, виготовлений з дотриманням відповідної рецептури і технологій, від звичайного рогалика. Пекарі та кондитери чудово знають, що круасани спекти не просто, а у промислових масштабах налагодити їх виробництво ще складніше. Секретами виготовлення якісних круасанів в Україні поділились технологи ТМ «Рум’янець» – Лідія Ряба та Ілона Бордюг.
    детальніше
  • ТМ
    5 секретів ефективного управління товарами категорії fresh

    5 секретів ефективного управління товарами категорії fresh

    • 16 серпня 2022
    Згідно з дослідженням видання Supermarket News, 58,6% ритейлерів у світі збільшують площу, що виділяється під товари категорії fresh та кулінарію. Причиною тому – зростання споживчого попиту на здорову їжу, а також готову продукцію власного виробництва. Разом зі зростанням популярності fresh-категорій зростає й потреба в управлінні ними.
    детальніше
  • ТМ
    П’ять головних трендів в ритейлі у 2022 році

    П’ять головних трендів в ритейлі у 2022 році

    • 11 серпня 2022
    Глобальна пандемія досі продовжує чинити тиск на світ ритейлу. В Інтернеті ритейлери продовжують активний розвиток, їм необхідно виконувати замовлення та поповнювати запаси все швидше та швидше, а також скорочувати витрати та збитки, викликані поверненнями. В офлайні проблеми зовсім інші – у фізичному світі ритейлери стикаються зі зниженням відвідуваності та необхідністю конкурувати з глобальними інтернет-магазинами - як за зручністю, так і за ціною.
    детальніше
  • ТМ
    Як за рік змінилися ціни на м

    Як за рік змінилися ціни на м

    • 09 серпня 2022
    Всеукраїнський сервіс доставки продуктів Zakaz.ua проаналізував, як змінилися ціни на м’ясо в супермаркетах країни протягом року. Суттєве подорожчання спіткало всі види свіжої охолодженої продукції: птицю, яловичину, свинину, баранину та крольчатину. Найбільше зросла ціна на курячу печінку, тушку індички та ребра яловичини.
    детальніше
  • ТМ
    Головні світові тренди в логістиці та ланцюгах постачань 2022 року. Частина 2

    Головні світові тренди в логістиці та ланцюгах постачань 2022 року. Частина 2

    • 29 липня 2022
    Які тенденції логістики та ланцюгів постачань будуть критично важливим для провідних ритейлерів і логістичних компаній у 2022 році.
    детальніше
  • ТМ
    NOVUS: адаптація, відновлення та розвиток попри війну

    NOVUS: адаптація, відновлення та розвиток попри війну

    • 26 липня 2022
    Мережа NOVUS не припиняла роботу з перших днів повномасштабного вторгнення рф в Україну, не зважаючи на втрати складів, понівечення магазинів та знищення головного офісу в ТРЦ Retroville. Через що довелось пройти команді, як адаптувались до нових умов, про розвиток, постачальників та маркетингові активності, розповів генеральний директор мережі NOVUS Марк Петкевич.
    детальніше
  • ТМ
    Робота WOG CAFE в умовах воєнного стану: виклики та відновлення роботи

    Робота WOG CAFE в умовах воєнного стану: виклики та відновлення роботи

    • 25 липня 2022
    Мережа АЗК WOG до повномасштабного вторгнення росії активно розвивала небензиновий напрям бізнесу. WOG CAFE – це бренд, про який знає, мабуть, кожен на території України, адже купити необхідні продукти в дорогу, випити каву й поласувати фірмовими стравами можна було не лише на АЗК, а й у потягах Інтерсіті та аеропортах. До війни магазини та кафе працювали цілодобово, не було ніяких обмежень, але з 24 лютого багато бізнесів зазнали значних втрат і проблем. Небо закрите, Укрзалізниця теж працювала в абсолютно новому режимі й лише з 13 травня у швидкісних поїздах Інтерсіті та Інтерсіті+ знову запрацювали WOG CAFE. Про те, як відновлювали роботу харчового напряму в мережі, налагоджували логістику й що на сьогодні в пріоритеті, дізнаєтесь в новому інтерв’ю.
    детальніше
  • ТМ
    Головні світові тренди в логістиці та ланцюгах постачань 2022 року. Частина 1

    Головні світові тренди в логістиці та ланцюгах постачань 2022 року. Частина 1

    • 21 липня 2022
    Які тенденції логістики та ланцюгів постачань будуть критично важливим для провідних ритейлерів і логістичних компаній у 2022 році.
    детальніше