27 квітня 2021

Великі можливості автоматизації в логістиці: досвід БН-Груп

Великі можливості автоматизації в логістиці: досвід БН-Груп

4327

Із стрімким зростанням об’ємів електронної комерції, багато логістичних компаній покладають великі сподівання на автоматизацію процесів. Директор транспортно-логістичної компанії БН Груп Тарас Ногаль розповідає про свій досвід автоматизації.

Історія логістики – це також історія автоматизації, від парового двигуна й вилочного навантажувача до сучасних роботизованих пакувальників. Отже сьогоденний гарячковий інтерес до автоматизації після кількох років затишшя має багато прецедентів.

Багато тенденцій висувають автоматизацію на перше місце у порядку денному директора з логістики: це збільшення витрат на робочу силу, вибуховий попит з боку інтернет-магазинів і деякі інтригуючи технічні досягнення. Складіть все це разом і стане зрозуміло, що логістична галузь має величезний потенціал автоматизації.

Проте, багато логістичних компаній досі не зробили рішучого кроку, побоюючись невизначеності користі від автоматизації на фоні інвестицій в неї. У розмові з директором БН-Груп Тарасом Ногалєм ми познайомилися з досвідом автоматизації й її наслідками в цій транспортно-експедиційній компанії.

- Розкажіть про особливості транспортної логістики регіонів, у яких ви працюєте?

- Історично так склалося, що логістика в Україні розвивається окремим шляхом. На це впливають не лише історичні особливості, але й особливості економічного розвитку країни. Український логістичний ринок разюче відрізняється від європейського , азійського, американського. І на це є кілька головних причин: швидкий темп видатків через постійне здорожчання нафти й енергоресурсів, змінюваність орієнтування на ринку, бурхливий розвиток комп’ютерних технологій (обробка великих масивів даних тепер відбувається за допомоги потужних комп’ютерів за мінімальних матеріальних затрат).

Спеціалісти свідчать, що лише сучасний державний підхід, використання інновацій в галузі логістики дозволяють прискорено розвиватися логістичному ринку України. Проте перед поштовхом до стрімкого розвитку слід вилучити негативні чинники, які погано впливають на політичну сферу країни.

У першу чергу до негативних чинників можна віднеси відсутність комплексного обліку витрат коштів, відсутність стовідсоткового контролю. Цей фактор не дає можливості повністю достеменно оцінити видатки на логістичну діяльність, зробити правильний висновок з рентабельності окремих видів логістики.

Також для стрімкого розвитку логістики потрібні кардинальні зміни в структурі підприємств. Знадобляться зміни в організаційних схемах, створення цілком нових транспортних господарств з гнучкішою системою роботи.

Негативно позначається на розвитку логістики й відсутність кваліфікованих кадрів, що можна вирішити масовою перекваліфікацією співробітників, підвищенням їхнього рівня освіти.

- Як ви прийшли до рішення впровадження автоматизованих рішень?

У БН-Груп ми відвантажували понад 3500 машин на рік, і головна задача була – зробити діяльність транспортного відділу більш прозорою, чіткіше розуміти тарифну політику ринку й бути конкурентними по відношенню до ринку товарів і перевізників. Зрозуміло, що в Excel це зробити було неможливо, тому ми шукали способи автоматизації процесів.

- Які проекти з автоматизації були впроваджені? Яких наслідків вдалося досягнути завдяки автоматизації?

У рамках впровадження системи CRM нами були впроваджені такі модулі:

- Інформація про клієнта під час дзвінка

- Швидке створення картки ліда або контакта під час вхідного дзвінка

- Прив'язка "клієнт-співробітник”

- Трансляція імені клієнта з CRM в особистий кабінет

- Швидкий перехід до картки клієнта з особистого кабінету

- Дзвінок одним кліком із картки клієнта

- Історія дзвінків і запис розмов на картці клієнта Історія всіх дзвінків у розділі "Деталізація дзвінків".

У підсумку за 12 місяців роботи в системі ми отримали наступне:

- оптимізували удвічі численність персоналу в транспортному відділі;

- у нас з’явилася прозорість процесу оформлення заказів перевізникам;

- стали чітко розуміти відповідальність кожного співробітника;

- досягли економічного ефекту в плані конкурентності тарифів. Нам вдалося зменшити тарифи в середньому на 5%, а по декількох напрямках – ще більше.

- час обробки замовлень зменшився вп’ятеро. Якщо раніше передача замовлень займала 2-3 години, то зараз заявка відлітає миттєво.

- Як обирали партнера для автоматизації транспортних процесів?

- Ми шукали підрядників, які вже мали досвід автоматизації логістики, провели моніторинг їхніх успішних проектів і в підсумку зупинилися на системі CRM -Bitrix 24.

Наша співпраця з компанією Studio CRM Івана Мандзяка почалася у 2019 році. Сьогодні я можу з упевненістю сказати, що за ці роки ми не змінили своєї думки. Усі технічні моменти в нас швидко усуваються.

- Що для вас як для директора логістичної компанії дала автоматизація процесів?

- Для мене це, в першу чергу, збільшення прозорості і, як наслідок, - зменшення корумпованості персоналу. Ми стали отримувати об’єктивні тарифи на перевезення. Усі цифри мною як керівником легко перевіряються – хоч вдень, хоч вночі. Система дозволила зменшити чисельність персоналу й ретельно дотримуватися договірних зобов’язань з постачання продукції.

- Щоб ви порадили іншим керівникам логістичних компаній/директорам з логістики?

- Майбутнє компаній, що прагнуть розвиватися, за глобалізацією й автоматизацією. І сьогодні кожний топ-менеджер, який себе поважає, має думати про те, де його компанія буде знаходитися через 5-10 років, які технології будуть актуальними. Важливо приділяти час розвитку персоналу, його мотивації й автоматизації процесів компанії. Усім бажаю успішних проектів!

ТЗОВ "БН-ГРУП"

79041 Україна

Львів, вул. Героїв УПА 73,

корпус №4, а/с 11186.

Тел. +38 093-79-53-738

http://bn-group.com.ua/

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*