14 июня 2021

Наше завдання – не лише виправдовувати, а перевершувати очікування клієнтів

Наше завдання – не лише виправдовувати, а перевершувати очікування клієнтів

2728

Logistic Plus Ukraine – це сучасний логістичний 3PLоператор в Україні та Європі, який активно розвивається уже протягом 13 років. Із чого все починалось, як досягти успіху і що потрібно враховувати під час вибору якісного 3PL оператора логістичних послуг, розказав директор компанії Єремеєв Сергій.

– Ви уже 13 років на ринку. Розкажіть про свій шлях у логістиці й досягнення Logistic Plus Ukraine протягом цього часу.

– Logistic Plus існує та розвивається з 2008 року. Компанія виросла з дистриб’юторського бізнесу і це 100 % український бізнес заснований двома співвласниками, які зараз беруть безпосередню участь у житті компанії в наглядовій раді. На сьогодні у нас є 5 складських приміщень загальною площею більше 40 000 кв. м. Ми надаємо наші послуги транспортної логістики за європейськими стандартами обслуговування, якість і високий рівень яких уже змогли оцінити більше 70 складських клієнтів. У Logistic Plus Ukraine поєднано високі стандарти обслуговування та індивідуальний підхід до кожного партнера. Наша конкурентна перевага полягає в постійному поліпшенні, підвищенні якості послуг, скороченні часу операцій, а також у зменшенні кількості скарг від клієнтів. Цього ми досягаємо завдяки впровадженню системи менеджменту якості відповідно до стандарту ISO 9001, що дає можливість швидше виявляти слабкі місця, оперативно їх усувати та підвищувати ефективність організації роботи.

У 2020 році наші старання були оцінені й ми отримали незалежну бізнес-нагороду «Лідер галузі 2020», що відображає ефективність роботи нашої команди, значний внесок у розвиток підприємництва та економіки, підвищення рівня добробуту громадян нашої країни. Але на цьому ми не зупиняємось і надалі працюємо над удосконаленням і підвищенням якості надання послуг, щоб якнайкраще організувати процес транспортування вантажу і клієнти не турбувалися про доставку або зберігання продукції.

– У минулому році ви об’єднались із логістичною фірмою «ЯрТранс» – це єдине об’єднання за час існування компанії?

– Об’єднання з «ЯрТранс» було для нас не першим, до цього було об’єднання з компанією СТЛ, яка також була логістичним оператором і мала склади в Гостомелі. Враховуючи, що ми вже мали досвід, тому об’єднання з «ЯрТансом» було не дуже болючим для нашої компанії та дуже комфортним для клієнтів. Злиття компаній дало можливість посилити позиції на українському ринку логістики й розширити можливості для співпраці, а наші клієнти мають змогу отримати більше спеціалізованих послуг і кращий рівень сервісу.

– Наскільки вам вдалось розшири можливості компанії завдяки об’єднанню? Які послуги зараз ви пропонуєте?

– Logistic Plus – це 3PL оператор, ми трансформуємось технологічно, стаємо більш ефективнішими для клієнтів. На сьогодні ми надаємо повний спектр складської логістики разом з VAS послугами (маємо декілька власних пакувальних цехів), що дає змогу надати повний набір послуг з виробництва акційних та подарункових комплектів, пакування й перепакування товарів. Стратегічно важливий напрям – це транспортні послуги – міжнародні перевезення та по Україні, а також митно-брокерські послуги «під ключ», консультування клієнтів з усіх питань, пов'язаних з акредитацією, оформленням та отриманням дозвільної митної документації тощо.

– Хто переважно ваші клієнти?

– Наші клієнти переважно – це міжнародні компанії. Є також і українські, але національних компаній небагато. Що стосується специфіки співпраці, то міжнародні компанії мають дуже високі стандарти і часом працювати з ними непросто, але така співпраця конструктивна, тримає нас у тонусі й ми можемо на національному ринку надавати послуги на найвищому рівні, гарантуючи нашим партнерам безпечну і своєчасну доставку вантажу. Поки що в українських компаній ментально існує певний рівень недовіри до аутсорсингу послуг, але з часом це пройде й у наших, українських компаній виросте рівень довіри до професіональних 3PL операторів, а ми в свою чергу зробимо все можливе, щоб звертаючись до нас, кожен клієнт отримував конкурентну перевагу у своїй ніші на ринку.

– Що ви вважаєте своїми перевагами в якості 3PL оператора логістичних послуг?

– Наша співпраця з клієнтами/партнерами довготривала та продуктивна. Завдяки високій якості надання послуг й постійному підвищенню сервісу багато компаній із року в рік довіряють нам свої вантажі. Ми завжди хочемо зробити роботу наших клієнтів більш зручною та продуктивною, тому беремо на себе всі логістичні процеси – від перевезення вантажів, проходження митного контролю до розміщення та обслуговування замовлень на складі. Звертаючись у Logistic Plus Ukraine, ви отримаєте сервіс найвищого рівня з використанням найбільш ефективних та сучасних логістичних рішень.

– На які складові необхідно звертати увагу під час вибору якісного 3PL оператора логістичних послуг?

– На цю тему можна скласти чималий чек-лист, але я, по-перше, акцентував би увагу на репутації, де важливі складові чесність та порядність. Дуже важливо моніторити відгуки клієнтів, перш ніж домовлятись про співпрацю. По-друге, оцінити відповідальність, ставлення до клієнта та його замовлень, наявність гарантій. Потім необхідно врахувати більш технологічні та технічні питання: розташування логістичних комплексів оператора, KPI (ключові показники ефективності), мінімізацію помилок та інші складові.

– Який вплив мала на вас пандемія? Чи погоджуєтесь з висловом, що криза – це час можливостей? Із якими результатами ви вийшли із самоізоляції? Чи довелося перебудовувати бізнес-процеси й операційну діяльність компанії на ходу?

– Пандемія внесла свої корективи. Ми перебудовували власні логістичні процеси, доставляли працівників до робочих місць, коли транспорт не працював. Наше завдання – не лише виправдовувати, а перевершувати очікування клієнтів, тому ми не могли зупинитись хоча б на хвилину. Загалом наші клієнти непогано пережили й переживають пандемію, практично усі змогли зберегти бізнеси та об’єми. Ми з метою запобігання поширенню COVID-19 ввели режим строго контролю. Були зокрема запроваджені такі процедури профілактичних заходів: вимірювання температури, обов’язкове використання захисних масок, карантин всієї бригади, якщо хтось отримав позитивний тест (тести компенсувала компанія) та багато іншого.

– У чому, на вашу думку, полягає успіх логістичної компанії Logistic Plus Ukraine?

–  Надаємо сервіс високої якості, завжди чесні з клієнтом і виступаємо партнерами, а не у ролі замовник/виконавець. 

– Які виклики на сьогодні властиві транспортному ринку України? Які завдання з розвитку Logistic Plus Ukraine зараз стоять перед командою?

– У цьому році посилюється конкуренція, клієнти дуже вимогливі і для того, щоб бути конкурентоспроможними нам потрібно бути дуже лояльними до запитів клієнтів, бути дуже організованими й дуже ефективними. Для цього ми доробляємо програмні продукти, розширюємо послуги, запускаємо нові продукти на ринок.

Якщо вам необхідний якісний логістичний оператор чи допомога в митному оформленні, звертайтеся за телефоном +38 (050) 440 00 70.

Email: sales@logisticplus.com.ua

Сайт компанії: https://logisticplus.com.ua/

 

Читайте також: Пандемія підвищує чутливість покупців до цін в продуктових магазинах

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Лучшие компании

 

Личности

Блоги