21 октября 2021

Як своєчасно спланувати відвантаження Азійського регіону та Америки?

Як своєчасно спланувати відвантаження Азійського регіону та Америки?

3910

В кінці 2020 року світ логістики перевернувся. Дефіцит контейнерів, надвисока вартість морських перевезень, збільшення термінів доставки стали нинішніми реаліями морських контейнерних перевезень. І, здавалося, що доставити вантажі у віддалені регіони світу на «зараз» взагалі не реально.

Імпортери та експортери почали відчувати значні труднощі під час виконання міжнародних договорів постачання. Виникали лише проблемні питання під час організації транспортування вантажу.

Як забезпечити експорт до Таїланду, Малайзії, Сінгапуру, В'єтнаму, Філіппін чи Індонезії? Що потрібно знати, будуючи бізнес та імпортуючи товари з Китаю, Кореї, Індії чи Японії? Як знайти одного надійного логістичного партнера, здатного забезпечити безперебійність ланцюга постачань в будь-якій ситуації? Хто доставляє вантаж до конкретного порту, якщо це всього кілька коробок? Як організувати міжнародне перевезення до або з Північної та Південної Америки, не вдаючись в подробиці процесу митного оформлення або фрахтування місця на судні?

Для глобальних логістичних компаній, нинішня криза навпаки створила додаткові можливості для пошуку та розробки нестандартних рішень та варіантів у сфері міжнародної торгівлі. Так, наприклад, набрав популярності сервіс доставки збірних вантажів (LCL).

Об'єднуючи Азіатсько-Тихоокеанський регіон з великими портами світу, DSV обслуговує понад 430 торгових напрямків. Власні стратегічні LCL центри – в Шанхаї, Нінбо, Шеньчжені, Циндао, Тайчунзі та Пусані для імпортних поставок в Україну, дають можливість відвантажувати від 100 кг до 10 тонн будь-якого вантажу.

Як міжнародний LCL оператор DSV бере на себе весь комплекс обробки імпортних вантажів, планування та оптимізацію логістики від постачальника до місця призначення. Розформування всіх імпортних консолей здійснюється в Києві на митному терміналі щотижня, це дозволяє заощадити час на обробку вантажів в портах України та безпечно здійснити доставку.

Що стосується експорту в Східну та Центральну Азію, Північну та Південну Америку, необхідно прийняти до уваги складність організації доставки товару в порт відправлення.

Забір експортних вантажів по Україні здійснюється щотижнево, далі вони консолідуються на спеціалізованих європейських хабах, завантажуються у власні консолі DSV і відправляються з Гамбурга або в Азію, або в Америку. Увага до дрібниць, клієнторієнтованість, щільний графік відправлень і розгалужена LCL мережа гарантують доставку в будь-яку точку світу.

В DSV розробили логістичне рішення, яке здатне підтримувати незмінно високий рівень якості та безпеки перевезень, а також з'єднати азійські морські порти зі світом.

Крім того, LCL сервіс DSV передбачає захист вантажів від будь-яких ризиків, які виникають під час перевезення. Завдяки власній програмі страхування DSV Protect всі збірні вантажі ВЖЕ ЗАСТРАХОВАНІ з лімітом відповідальності до 5000 EUR і нульовою франшизою.

Тому, збільшуйте обсяги виробництва, розширюйте географію продажів і розвивайтеся, плануйте вантажоперевезення та поповнюйте запаси – прямий LCL сервіс скоротить витрати на доставку невеликих партій та оптимізує ланцюг постачання. Сервіс доставки збірних вантажів з/в Україну – наші знання та досвід, об’єднані з глобальними можливостями DSV, для досягнення цілей Вашого бізнесу.

Якщо Вас цікавлять інші напрямки перевезень або виникли запитання, будь ласка, звертайтесь до наших фахівців, ми з радістю Вам допоможемо.

Координатор проєкту

+38 067 129 42 82

iryna.stupakova@ua.dsv.com

https://lcl.com.ua/

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Лучшие компании

 

Личности

Блоги