03 листопада 2022

Логістика у рітейлі: як задовольнити потреби клієнта та зменшити витрати на доставку

Логістика у рітейлі: як задовольнити потреби клієнта та зменшити витрати на доставку

3100

Одна із головних тенденцій сучасного рітейлу –  зростання вимог клієнта до якості та швидкості доставки. Клієнти віддають перевагу компаніям, які не просто доставлять товар якнайшвидше, а привезуть його в точно визначене часове вікно. При цьому покупці хочуть знати про зміни статусу доставки, а також мати можливість відслідковувати посилку  та зв’язатися з кур’єром. Тільки при задоволені всіх потреб ми отримаємо лояльного клієнта, який готовий зробити повторну покупку. 

Експерти ринку підтверджують збільшення попиту на доставку товару «день в день» та прогнозують, що в майбутньому  час очікування кур'єра буде скорочуватися. Вимоги клієнтів ростуть, їм важливо отримати за свої гроші якісний сервіс та доставку. 

 Доставка: з якими проблемами стикаються компанії

Українські рітейлери на власному досвіді відчувають, що з розширенням бізнесу і збільшенням кількості замовлень все складніше і складніше задовольняти потреби клієнтів у швидкій та якісній доставці. Вони стикаються з низкою проблем - менеджери витрачають багато часу на приймання та обробку заявок, а логісти - не можуть врахувати всі фактори й оптимально сформувати маршрут. Досить часто компанії покладаються на досвід водіїв та залишають за ними право самостійно будувати власний маршрут. Але водії здебільшого приймають неефективні рішення, що призводить до запізнень або очікувань клієнтів на точці, а також до перевитрат палива. А дехто з водіїв навмисно використовує шахрайські схеми з паливом та пробігом. 

Ще один суттєвий мінус - ні логісти, ні клієнти не можуть  відслідкувати місцезнаходження замовлення або дізнатися точний час прибуття водія чи кур'єра. А значить, клієнти, не отримавши ідеальний сервіс, підуть в пошуках більш якісних послуг.

При такій організації логістичного процесу власники бізнесів втрачають кошти: вони сплачують космічні чеки на паливо, наймають більше персоналу, збільшують автопарк, намагаючись задовольнити потреби свого клієнта у швидкій та якісній доставці.

Але в результаті, витрати збільшуються , а якість сервісу доставки все одно залишається на неконкурентноспроможному рівні. 

Як впровадити автоматизацію логістики

Для автоматизації логістики рітейлери, дистриб'ютори, інтернет-магазини та виробники вже багато років поспіль використовують професійний софт ANT-Logistics (Мурашина логістика) - хмарний TMS-сервіс, призначений для розрахунку оптимальних маршрутів доставки останньої милі. 

ANT-Logistics інтегрований з платформами GPS-моніторингу, sms-розсилки та CRM-системами. Завдяки цьому повністю автоматизується процес збору замовлень, їх передача, гео-кодування, формування маршрутів, смс-інформування клієнтів та відслідковування місцезнаходження водіїв.

 

Користуючись сервісом, логіст швидко формує оптимальні маршрути, а водії - отримують їх у вигляді маршрутних листів або у мобільному додатку. У додатку водій легко прокладає навігацію до точки доставки, вносить оплату, бачить всю необхідну інформацію: кількість та найменування товару, контакти клієнта тощо. А завдяки інтеграції ANT-Logistics з сервісами смс-розсилок та GPS-моніторингу логісти фактично «у один клік» відправляють клієнтам повідомлення з часом доставки та посиланням на відслідковування місцезнаходження водія. 

Крім того, логісти та керівники компаній використовують аналітичний модуль сервісу -  формують звіти, порівнюють планові та фактичні маршрути, аналізують показники водіїв тощо. 

Результати автоматизації логістики

Які ж результати автоматизації логістики помічають компанії при користуванні сервісом ANT-Logistics?

-          Зниження витрат – водії дотримуються оптимального та найбільш економного маршруту, зменшується кількість повернень товару.

-          Збільшення можливостей контролю водіїв – логіст контролює та аналізує рух автомобілів, а також запобігає шахрайським діям водіїв щодо накрутки пробігу чи зливу палива.

-          Покращення якості доставки – водії приїжджають вчасно, а клієнти отримують смс-повідомлення про час доставки та місцезнаходження водія.

-          Економія часу та трудовитрат персоналу - логісти швидко будують маршрути та за необхідності можуть внести в них корегування.

-      Скорочення транспортних одиниць - більше не потрібно використовувати надлишкову кількість авто та відправляти у рейс напівпорожні машини.

-          Збільшення аналітичних можливостей  – використання аналітичних звітів дозволяє ефективно аналізувати різноманітні показники окремих філій, водіїв, робочих днів. 

І найголовніше – збільшується довіра та лояльність клієнтів. А задоволений покупець приносить більше прибутку. З цим твердженням навряд хтось буде сперечатися.

 

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*