Ми можемо собі дозволити працювати з кожним клієнтом особисто! — власники логістичної компанії OneWhale Андрій Колбін і Віта Фаріонік
Розкажіть про компанію OneWhale?
Ми займаємось контейнерною логістикою та всім, що з нею пов'язано. Загальний досвід роботи OneWhale – близько 20 років. Ми бачимо себе невеликою компанією та усвідомлено не масштабуємо бізнес з погляду обсягів перевезень. OneWhale зосереджені на тому, щоб нашим клієнтам було комфортно з нами працювати та щоб ми могли приділяти їм максимум уваги. Така модель роботи дозволяє нам швидко реагувати на будь-які форс мажори, які можуть виникнути при переміщенні вантажів і у нас повністю відсутні бюрократичні зволікання всередині компанії: комунікація між відділами максимально швидка.
Комфортність для Клієнта – це основна «фішка» OneWhale!
Основні зміни, які відбулися у Вас в компанії? Що почали робити інакше?
Сказати, що початок війни повністю змінив нашу роботу в компанії не можна.
З одного боку, такі фактори, як закриття портів Великої Одеси, неможливість судноплавства та вивантаження наших вантажів у портах Румунії, Туреччини, Болгарії та Польщі не могли не позначитися на нас, проте, через півтора місяці з початку повномасштабної війни стало зрозуміло, що робота через іноземні порти принципово не відрізняється від роботи через порти нашої країни, а отже, ми цілком здатні продовжувати свою діяльність.
Перші місяці з початку повномасштабної війни ми займалися виключно питаннями, як привезти клієнтам вантажі, що застрягли в іноземних портах. Просто йшли методом спроб та помилок та зрештою довезли всі вантажі з використанням різних видів транспорту та різних схем доставки протягом досить короткого часу. При цьому ми виборювали мінімізацію супутніх витрат, таких як зберігання в портах та штрафні санкції з боку ліній (демередж).
Надалі виявилося, що економіка країни сповільнилася, але не померла і пішли нові замовлення на організацію перевезень, що нас надихнуло.
А ще, було дуже дивно те, що, як виявилося, сервіс, який надається українськими логістичними компаніями – на порядок вищий за європейський і набагато більше клієнтоорієнтований!
Ми звикли всі питання вирішувати швидко і завжди бути на стороні клієнта, мінімізувати витрати на логістику, чого не скажеш про європейських експедиторів.
Думаю, що наша клієнтура теж у цьому змогла переконатись і саме завдяки цьому фактору ми не закрилися та продовжуємо працювати далі.
Ще один момент – це зміни, що торкнулися колективу компанії.
Безпосередньо в портових офісах у нас працювало близько 10 осіб, які опинилися просто не при справах.
Хто б що не говорив, але зовсім не просто переорієнтувати роботу портовиків на офісну.
Скажімо чесно – це вдалося лише на 10%. Але це теж результат!