13 травня 2024

Олексій Соболєв: Українська продукція повинна стати знаком якості на міжнародному ринку

Олексій Соболєв: Українська продукція повинна стати знаком якості на міжнародному ринку

1082

Головна бізнес-подія українського ритейлу та виробництва товарів FoodNonFoodMaster&CatManMaster-2024 , що відбулась 18-19 квітня 2024 р., зібрала понад 550 топ-менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж і компаній-постачальників.

Ключовою темою конференції Food&NonFoodMaster-2024 стала тема розвитку та підтримки українського виробника та вихід українського бізнесу на новий рівень.

Український ритейл, представлений провідними мережами України, підкреслював необхідність співпраці з вітчизняними виробниками та ділився власним досвідом сталої підтримки національного бізнесу.

AFINA Group, як власник українського бренду «Вухастик», у своєму виступі на конференції, підтримала таку тенденцію, додавши, що продукція Made in Ukraine має стати синонімом якості на міжнародному рівні. Бренд «українське» дійсно має всі шанси стати знаком якості для всього світу, вважають в компанії.

Більш детально про це розповів Олексій Соболєв, директор з розвитку AFINA Group, в інтерв’ю для TradeMaster.UA.