23 жовтня 2024

Від менеджера з продажів до комерційного директора за 8 років

Від менеджера з продажів до комерційного директора за 8 років

4982

Стабільне зростання на одному місці роботи чи регулярний пошук нових пропозицій від інших компаній заради підняття по кар’єрним сходам? Ефективність кожного способу є темою для дискусій, але комерційний директор охоронного холдингу SHERIFF, Максим Туренко, розповість про власний досвід. Всього за 8 років йому вдалося посісти посаду комерційного директора, починаючи з менеджера продажів. Максим поділився подробицями кар’єрного зростання у власному інтерв’ю.

З чого почалася ваша кар’єра?

Я розпочав кар’єру менеджером з продажів у різних компаніях, де поступово вдосконалював навички та займав вже посади старшого менеджера та керівника. Потім випадково натрапив на вакансію менеджера з продажів у SHERIFF і вирішив спробувати себе у новій галузі. На той момент у SHERIFF не була побудована система продажів, тож я почав пропонувати та реалізовувати свої навички з попереднього досвіду. Постійна ініціатива та присутність не залишилися непоміченими й вже за рік зайняв посаду керівника відділу продажів, ще через деякий час: керівника департаменту. Тут виявився потрібним антикризовий менеджмент: як точковий, так і комплексний. Це також оцінили в компанії і я взяв під своє керівництво роботу call-центрів, персональних менеджерів В2В-клієнтів, бізнес-процеси холдингу. На зараз, я вже 8 років працюю в SHERIFF, з яких 3 – комерційним директором. Це не можна назвати спонтанним стрибком по кар’єрним сходам, яке відбулося чудом. Ні, це багато наполегливої роботи в компанії, яка цінує співробітників та дає їм можливості для розвитку.

Якими для вас стали ключові фактори просування по кар’єрним сходам?

Я б хотів сказати, що опинився у правильному місці в правильний час, але насправді це постійна робота. Над собою в тому числі. Постійне вдосконалення навичок, набуття нових, додаткове навчання – я постійно намагався стати кращою версією себе. Проте усе це не мало б значення, якби я не навчився пропонувати та ініціювати власні вирішення проблем, розповідати про своє бачення, захищати та підтверджувати свою думку. А головне: використовувати можливості, які тобі дають. SHERIFF не обмежував мене, навпаки: давав простір для запуску проєктів та задумок. І це поєднання: вдосконалення самого себе та наявності можливостей стало ключовим фактором  успішного просування по кар’єрним сходам.

З якими головними викликами ви стикнулися протягом професійної діяльності?

За весь час найбільше запам’яталися напевно переорієнтація на ринок В2В та масштабування по всій Україні. З початку заснування SHERIFF працював здебільшого з аудиторією В2С сегменту і займався безпосередньо встановленням сигналізації у квартирах. Проте ми зрозуміли, що настав час підкорювати нові вершини і почали поступово трансформувати процеси всередині компанії, розширювати послуги, аби бути цікавими для бізнесів. Зараз я вважаю, що це було одним із найбільш правильних рішень, яке було ухвалено вчасно, адже окрім успіхів у сегменті В2С, ринок В2С перейшов у період стагнації. Щодо масштабування – це був особливий виклик, адже ми знали про наявність запиту на наші послуги в регіонах, але пласт роботи вражав. І ми це зробили: за 3 місяці відбулася експансія і SHERIFF зайняв своє місце в кожному обласному центрі України.

Чи відбулися значні зміни в індустрії за цей час та чи потрібно було опановувати нові навички впродовж кар’єри?

За останні 5-7 років бізнес в Україні взагалі дуже трансформувався і те, що було актуально тоді, зараз не використовується. Особливо змінилися канали комунікації з аудиторією та формати маркетингової активності. З’явилися нові інструменти, способи взаємодії, тренди. І багато хто робить помилку, особливо компанії, які давно на ринку, не враховуючи зміни, які відбуваються, зосереджуються на старих «перевірених» техніках. З часом такі «техніки» мають в результаті нульову ефективність, тож важливо моніторити поточні тенденції у комунікації з аудиторією. У SHERIFF ми намагаємось відслідковувати всі зміни, пристосовуватися до них та використовувати. На зараз ми досліджуємо штучний інтелект у розрізі нових можливостей та рішень для безпеки наших клієнтів.

Які проєкти були найбільш цікавими з професійного досвіду?

Одними з найбільш цікавих проєктів стали розробка мобільного застосунку та масштабування по всій країні, про що я вже згадував раніше. Розробка мобільного застосунку стала для мене першим досвідом створення діджитал-інструменту, тож я стикнувся з абсолютно незнайомим середовищем. Увесь процес виконувався власними силами і без підрядників, ми сформували команду розробників, які створили застосунок MySheriff з нуля. Ми досі над ним працюємо і намагаємось зробити досвід користувачів максимально приємним та простим. На цей момент у застосунку MySheriff вже можна слідкувати за охороною свого об’єкту, натискати тривожну кнопку в разі небезпеки для виклику групи швидкого реагування, викликати послугу SHERIFF TRANSFER для поїздки у безпеці.

Як ви підтримуєте мотивацію та ентузіазм до роботи, яка вимагає багато зусиль та уваги?

Насправді відповідь на це питання буде складною в реалізації. Уся справа в балансі сфер життя: здоров’я, родини, кар’єри, самовдосконалення та відпочинку. Проводити час з люблячою сім’єю, наявність цікавих проєктів на роботі, знайомства з людьми, які викликають інтерес, регулярний checkup здоров’я, вдосконалення своїх навичок і якісний відпочинок – усе це складові щастя. Якщо щось з переліку випадає чи знаходиться в мінусі, то це позначається на всіх інших і відповідно негативно впливає на рівень щастя. Саме тому я намагаюся витрачати свій час якісно: на досягнення успіху в кожній сфері, які згадав раніше. Хоч іноді хочеться знехтувати чимось і умовно обрати головним пріоритетом лише роботу, тому що там «запара», як це зазвичай буває. Але тоді треба розуміти, що ставиш інші сфери під загрозу й того результату, що приніс би баланс, не буде. 

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*