C4R автоматизує управління операціями у мережі маркетів BRAVO
Команда Consulting for Retail (C4R) упроваджує проєкт автоматизації процесів у магазинах великого ритейлера Азербайджану – BRAVO. Рішення передбачає впровадження системи для управління маркетами та виконання операцій працівниками через мобільні пристрої (ТЗД – термінали збору даних).
BRAVO (Azerbaijan Supermarket LLC) – велика торговельно-роздрібна мережа Азербайджану, що об'єднує понад 90 маркетів. Ритейлер пропонує своїм покупцям широкий асортимент харчових продуктів та побутові товари. Мережа продовжує розширюватися та відкриває від 30 до 40 торгових точок на рік. Відповідно, зростають і трудовитрати на виконання основних операцій у маркеті. Враховуючи високі темпи розвитку мережі, ритейлер вирішив оптимізувати бізнес-процеси управління операціями маркету.
BRAVO має позитивний досвід багаторічної співпраці з командою C4R. З початку 2020 року наші фахівці здійснюють підтримку в режимі 24/7 для систем автоматизації, впроваджених у ритейлера. А у 2021 році компанії реалізували спільний проєкт з управління поличним простором. Для автоматизації управління процесами магазину експерти C4R запропонували рішення на основі системи Store Mobility вендора Symphony RetailAI.
Система повністю покриває завдання ритейлера:
- мобільність працівників магазину – дозволяє виконувати операції магазину безпосередньо у торговому залі: за допомогою ТЗД робити замовлення, приймати поставки та проводити інвентаризації;
- підвищує точність – дозволяє працівнику на місці вносити дані про товари;
оперативність та актуальність даних – вся інформація потрапляє до єдиної бази даних;
- можливість роботи на будь-якому пристрої – програма сумісна з Android та iOS, а також підтримує запуск у браузері;
- сучасне рішення, яке постійно розвивається – регулярно виходять оновлення та додаються нові функції;
- бездротове з'єднання – передає дані за допомогою Wi-Fi та підтримує роботу за відсутності сигналу (підключення до мережі використовується для входу в систему та оновлення даних);
- знижує витрати на запуск рішення та навчання працівників – простий та інтуїтивний інтерфейс максимально спрощує роботу.
Система дозволяє організувати роботу з втратами, а це є ключовим для бізнесу процесом. Store Mobility за набором налаштувань приймає рішення повертати товар постачальнику або списати його.
Також система дозволяє зручно та швидко планувати та проводити інвентаризації, як повні, з кількома етапами перерахунку, так і оперативні щодня.
Проєкт стартував наприкінці осені 2021 року. Фахівці C4R провели серію Workshop для працівників мережі та спільно з BRAVO спроєктували майбутні процеси Store Mobility, які будуть налагоджені на пілотних магазинах.
Додати коментар