24 червня 2024

Як компанія ProCare зростає у 2–3 рази щороку



ProCare – український виробник доглядової косметики та побутової хімії. Компанію заснували підприємці Олександр і Марина Кагани у партнерстві з хіміком-технологом Оленою Халипою. Першу продукцію вони виготовляли вручну в маленькому офісі, а за сім років виросли до річного обороту 168 млн грн та асортименту понад 500 товарів. Щороку бізнес зростає у 2–3 рази. Зараз команда ProCare налічує 130 людей, продуктовий портфель – шість власних брендів: Joko Blend, Barbers, Shelly, JOLY:LAB, Tink та Touch Protect. Окремий підрозділ компанії – R&D-центр із розробки нових продуктів, який, зокрема, надає послуги з виробництва косметики Private Label. 

В січні 2024 року Forbes опублікував статтю про історію розвитку компані] ProCare. Більш детально ознайомитись зі статею можна за посиланням

 

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*



Всі компанії "Постачальники Private Label"