Результаты поиска
- 81. Новость Українські марки завоювали міжнародні нагороди
- 82. Новость Ми навчились жити у війні: в EVA підбили підсумки розвитку мережі у 2023 році
- 83. Новость Coop Italia запускає нову недорогу ВТМ
- 84. Новость Aldi планує скоротити кількість своїх Private Label у Бельгії
- 85. Новость Дві третини європейців регулярно купують продукти Private Label
- 86. Новость ДіEVA стратегія: ВТМ мережі EVA відзначено національною бізнес-премією
- 87. Новость Міжнародна бізнес-конференція PrivateLabel-2023: Нові вектори у розвитку ВТМ пропонує найактуальніший український і світовий досвід
- 88. Новость Новий бренд корейської косметики, великий асортимент подарункових наборів. Як EVA розширює асортимент продукції під власними торговими марками
- 89. Новость Люблять в Україні, визнають у світі: товари українських марок здобули міжнародні нагороди
- 90. Новость SPAR International запускає лінійку Private Label «SPAR Daily»
- 91. Новость 2022 рік війни та незламності в цифрах від VARUS
- 92. Новость Наталія Нікітенко на DistributionMaster-2022: Нова реальність - виклики та рішення
- 93. Новость Артем Попенов на DistributionMaster-2022: Нова реальність - виклики та рішення
- 94. Новость Микита Котеньов на DistributionMaster-2022: Нова реальність - виклики та рішення
- 95. Новость Галина Ободець на PrivateLabel-2022 «Нові вектори у розвитку ВТМ - український та зарубіжний досвід»
- 96. Новость Олексій Мущенко на PrivateLabel-2022 «Нові вектори у розвитку ВТМ - український та зарубіжний досвід»
- 97. Новость Валерій Губарєв на PrivateLabel-2022 «Нові вектори у розвитку ВТМ - український та зарубіжний досвід»
- 98. Новость Траян Некіфор на DistributionMaster-2022: Нова реальність - виклики та рішення
- 99. Новость Юрій Нарожний на PrivateLabel-2022 «Нові вектори у розвитку ВТМ - український та зарубіжний досвід»
- 100. Новость Дмитро Гевоян на DistributionMaster-2022: Нова реальність - виклики та рішення