-
Що таке цінова аналітика в e-commerce і чому її мало хто вміє робити: три історії про дорогі помилки українського бізнесу
- 16 грудня 2025
В e-commerce ціна — один з основних чинників, що визначають вибір покупця. Клієнт витрачає лише кілька секунд, щоб порівняти пропозиції десятків онлайн-магазинів. Як наслідок — продавці працюють в умовах жорсткої цінової конкуренції: якщо хочеш перемагати в цій боротьбі та зростати, маєш моніторити ринок і ціни щодня. З огляду на великий обсяг даних і динаміку змін в e-commerce, автоматизована цінова аналітика стала мастхевом для онлайн-ритейлерів.детальніше -
ТМ
ProCare виходить на ринок догляду за ротовою порожниною з новим брендом Medosan
- 26 червня 2025
ProCare, українська компанія з багаторічною експертизою у сфері контрактного виробництва та створення private label-косметики, оголосила про запуск нового власного бренду — Medosan®. Лінійка засобів для догляду за ротовою порожниною вже доступна на сайті medosan.ua і покликана змінити уявлення про щоденну гігієну зубів і ясен.детальніше -
ТМ
Щорічна конференція DistributionMaster-2025 зібрала ключових гравців FMCG-сектору
- 09 червня 2025
29-30 листопада в Києві пройшла традиційна щорічна Конференція «DistributionMaster-2025». Це єдина в Україні спеціалізована зустріч для професіоналів усіх підрозділів дистрибуції, виробників, мереж та їхніх партнерів. Організатором конференції виступила В2В медіа-група TradeMasterGroup, а учасниками стали понад 150 власників і топ-менеджерів провідних виробничих та дистрибуційних FMCG компанійдетальніше -
ТМ
Від Excel-таблиць до цифрової екосистеми: історія “Рукавички” та Listex
- 28 травня 2025
Сьогодні якісний товарний контент — це не просто супровід для SKU. Це інструмент, який впливає на швидкість запуску нових позицій, роботу логістики, вигляд онлайн-вітрини, довіру покупця — і зрештою на продажі. Все більше ритейлерів це розуміють і шукають технологічного партнера для цифрової трансформації. Саме таким партнером для мережі супермаркетів “Рукавичка” став Listex — технологічна платформа, яка спеціалізується на створенні, уніфікації та управлінні даними про товари.детальніше -
ТМ
Майбутнє ринку: які продукти завоюють популярність у 2025 році?
- 23 травня 2025
У 2024 році ринок FMCG демонстрував кілька важливих тенденцій, які впливають на стратегії запуску нових товарів у 2025 році, як на глобальному рівні, так і в Україні.детальніше -
ТМ
ІСТОК — український виробник поліетиленової продукції для бізнесу
- 23 квітня 2025
ІСТОК — надійний виробник поліетиленової продукції, орієнтований на сегмент B2B. Ми здійснюємо поставки для торговельних мереж, дрібнооптових клієнтів, корпоративних замовників та ексклюзивних партнерів по всій території України.детальніше -
ТМ
ХVІ виставка та конференція Food&NonFood Master & Big Trade-Marketing Show-2025
- 04 квітня 2025
27-28 березня 2025 року в Києві відбулася щорічна виставка і конференція Food&NonFood Master & Big Trade-Marketing Show-2025.детальніше -
ТМ
Український eCommerce: як змінилася поведінка покупців у 2024 році
- 14 березня 2025
Команда Promodo разом з SimilarWeb випустили нове дослідження з цифрами українського онлайн-ритейлу за друге півріччя 2024 року. Головний висновок — українці продовжують обережно ставитися до своїх витрат. Якщо раніше користувачі обирали улюблений бренд, то сьогодні вони, найімовірніше, дивитимуться на ціну.детальніше -
ТМ
YEDNIST` GROUP: шлях до лідерства в зообізнесі України
- 01 березня 2025
ТОВ фірма «Триплекс», що є частиною YEDNIST` GROUP, уже більше 30 років виступає у ролі надійного партнера на ринку зоотоварів України та пропонує широкий асортимент ветеринарних препаратів, гігієнічних засобів, аксесуарів, кормів для домашніх улюбленців і товарів для акваріумістики.детальніше

















