Логістика

  • Людяна логістика в АЛЛО

    Людяна логістика в АЛЛО

    • 04 квітня 2023
    Національний маркетплейс АЛЛО робив ставку на сервіс, і навіть із повномасштабним вторгненням вектор розвитку не змінився. 2022 рік став справжнім випробуванням для бізнесу, але компанія проявила стійкість, знаходила альтернативи, реалізувала піврічний проєкт за місяць і забезпечує людяну логістику, про що більш детально йдеться у матеріалі.
    детальніше
  • ТМ
    Кур

    Кур

    • 29 березня 2023
    Онлайн-замовлення та доставка продуктів із супермаркетів в останні кілька років стали надзвичайно популярними серед українців, які шукають зручність та ефективність при покупках. Адже покупки онлайн дозволяють значно зекономити час та позбавити себе від потреби стояти у довжелезних чергах на касі. У цій статті розповідаємо, якими ще зручними способами клієнти Всеукраїнського сервісу доставки Zakaz.ua можуть отримувати свої замовлення, окрім вже всім звичної кур'єрської доставки.
    детальніше
  • 8-9 червня - Єдина наймасштабніша в Україні логістична виставка –XXVIII День Логіста

    8-9 червня - Єдина наймасштабніша в Україні логістична виставка –XXVIII День Логіста

    • 27 березня 2023
    Запрошуємо Вас та Ваших колег відвідати 8-9 червня в Київ за адресою вул.Берестейська, 40-Б, ВЦ «АККО Інтернешнл», єдину наймасштабнішу в Україні логістичну виставку –ХXVIII День Логіста,
    детальніше
  • Диференційований логістичний ланцюг та полівалентність персоналу в Ашан

    Диференційований логістичний ланцюг та полівалентність персоналу в Ашан

    • 23 березня 2023
    Забезпечення логістичного ланцюга – ключове питання 2022 року в Україні. Команда Auchan Україна підходила до вирішення питання різнобічно – організовувала хаби та проміжні склади просто в магазинах, платила перевізникам паливом, але не припиняла поставки в різні регіони й допомагала одночасно ЗСУ, волонтерським центрам, теробороні.
    детальніше
  • ТМ
    Трансформація логістичного ринку протягом року

    Трансформація логістичного ринку протягом року

    • 21 березня 2023
    Попри всі виклики, український бізнес протягом року проявляє стійкість, гнучкість та небачену адаптивність. Найбільший удар припав на логістику, але компанії достойно вистояли й трансформували логістичні ланцюги відповідно до нових реалій. Про нелегкий рік, розвиток та прогнози щодо стабілізації економіки України у 2023 році з редакцією поділилась команда міжнародної логістичної компанії Onyx Trade.
    детальніше
  • ТМ
    Власна логістика – основа стійкості. Досвід АТ «Молочний альянс»

    Власна логістика – основа стійкості. Досвід АТ «Молочний альянс»

    • 08 березня 2023
    АТ «Молочний альянс» – лідер молочної галузі України. Коли, через повномасштабне вторгнення, були зруйновані всі логістичні ланцюги, холдинг посилено працював і продовжував відвантаження, незважаючи на близькість до лінії фронту. У деякі періоди бої точилися за 5-7 км від заводів, але це був не єдиний виклик. Як сьогодні функціонують підприємства, яких змін зазнає асортимент, співпраця та відповідно логістика, дізнаєтесь в ексклюзивному матеріалі.
    детальніше
  • Alterra: 7 причин будувати бізнес-приміщення у форматі Build-to-Suit

    Alterra: 7 причин будувати бізнес-приміщення у форматі Build-to-Suit

    • 03 березня 2023
    Рік війни в Україні. За державною програмою релокації бізнесу переміщено 791 підприємство, з яких на новому місці запустили роботу 617 бізнесів, такі дані озвучує віце-прем'єр-міністр – міністр економіки Юлія Свириденко. При цьому ще для 253 компаній ведеться пошук локації або приміщення.
    детальніше
  • ТМ
    Логістика столиці в умовах війни

    Логістика столиці в умовах війни

    • 01 березня 2023
    Київ завжди був місцем концентрації найбільшої кількості споживачів, тому столиці характерний максимально розвинений логістичний сервіс для задоволення їх потреб. На Київщині весь час було сконцентровано найбільше складських приміщень та логістичних центрів. Хоча повномасштабна війна протягом останнього року лишила значний відбиток на логістичній сфері.
    детальніше
  • ТМ
    Війна & Ритейл

    Війна & Ритейл

    • 27 лютого 2023
    Війна в 2022 році вдарила по економіці України, що суттєво відобразилося на всіх важливих індустріях, зокрема й на ритейлі. Найбільш сильним впливом для цієї сфери можна вважати масову міграцію населення в інші країни. Для українського ритейлу 5 млн споживачів, які виїхали за кордон і витрачають там приблизно $400–500 щомісяця, означає втрату потенційного доходу у розмірі $2,5 млрд щомісяця, або $30 млрд на рік.
    детальніше