Маркетинг та продажі
-
ТМ
Big Trade-Marketing Show-2022: Without Limits – подія року для трейд-маркетологів України
- 14 лютого 2022
4 лютого в Києві відбулась щорічна, 6-та за рахунком, Всеукраїнська конференція «Big Trade-Marketing Show-2021: Without Limits», яка стала головною подією року для вітчизняних трейд-маркетологів.детальніше -
ТМ
Як побудувати бренд, якому будуть довіряти? Запитуємо в Алекса Коваленка, засновника Епікур
- 14 лютого 2022
Просто створити продукт і написати, що він натуральний, – замало, щоб покупець повірив і готовий був віддати за нього гроші. Якою має бути філософія справді здорового бренду, якому довіряють споживачі, про відповідність трендам та звідки черпає енергію команда «ЕПІКУР», розповів під час конференції «FOOD MASTER & PRIVATE LABEL» засновник бренду Алекс Коваленко.детальніше -
Как выбрать онлайн-школу: топ 5 критериев
- 01 лютого 2022
Пандемия ускорила переход бизнеса в онлайн. В результате активизировался интерес к дистанционному формату работы. Отдельные профессии позволили быстро перейти в интернет. Многим специалистам приходится искать стезю к самореализации и заработку. Если приходится стартовать с нуля, важно пройти обучение — вырос интерес к онлайн-школам.детальніше -
Категорійний менеджмент і Quant. Як швидко отримати інформацію та зробити прорив в управлінні категоріями, планограмами, планами магазинів на основі швидкої аналітики?
- 01 лютого 2022
Сьогодні роздрібна торгівля характеризується найвищим рівнем проінформованості споживачів та ритейлерів. Ніколи раніше клієнти не могли легше порівнювати товар із конкурентними пропозиціями і ніколи ще не було такого великого вибору. З іншого боку, роздрібні торговці ніколи раніше не мали такої детальної інформації про своїх клієнтів, їх звички та уподобання. Але кількість даних буде продовжувати зростати, а також важливість ефективного їх використання. Управління категоріями спрямоване на те, щоб надати клієнтам запитуваний товар своєчасно і в потрібному місці. Саме для цього товари групуються за категоріями залежно від того, як вони використовуються, споживаються або купуються.детальніше -
ТМ
Секрет виробництва якісної пасти
- 25 січня 2022
Макаронні вироби – це відомий та улюблений у всьому світі продукт, що вже давно належить до так званих зручних продуктів і дає можливість відносити його до сучасних продуктів харчування. Вони мають високу поживну цінність, хорошу засвоюваність, швидко готуються, добре перевозяться та зберігаються. Але не будь-які макаронні вироби можуть мати однакову користь і поживну цінність, адже якість кінцевого продукт залежить від кожного етапу виробництва й сировини. А як із зерна на полі отримати якісну пасту на полиці, ми дізнались у фахівців групи компаній, що заснована на сімейних традиціях і виготовляє макаронні вироби під ТМ «Ярка» уже 27 років.детальніше -
ТМ
Big Trade-Marketing Show-2022: Without Limits, 4 лютого 2022 року
- 05 січня 2022
Висока концентрація практичних кейсів у тандемі з виступами спікерів та експертів з провідних компаній України створюють на конференції комплекс максимально ефективних інструментів для прокачування “скіллів” маркетингових команд, сприяють натхненню на пошук та впровадження інноваційних і проривних рішень, дають можливість удосконалити систему маркетингу у власних компаніях і навіть розширити межі розуміння поведінки споживача за умов поточних реалій.детальніше -
Отзывы о курсах WebPromoExperts: мнение студента
- 29 грудня 2021
Настал черед рассказать об опыте обучения в академии «ВебПромо Експертс». Изначально была настроена весьма скептически. Знаю любителей онлайн-обучения, имеющего неоспоримые преимущества. Но мне важен контакт с живой личностью, ценю оффлайн за близкую связь, энергетический обмен.детальніше -
ТМ
Шлях із виробництва на полицю, або співпраця на умовах контрактного виробництва
- 23 грудня 2021
Безумовно, торгові мережі для багатьох постачальників – пріоритетний канал збуту. Але якщо в брендів світових корпорацій немає проблем зі збутом, вони багато інвестують у маркетинг, мають фінансову стійкість, то дрібному постачальнику вести бізнес із роздрібними мережами складніше. Навіть із ВТМ не так легко зайти в велику мережу. Як достукатися до менеджерів мережі, довести унікальність продукту, пройти складний етап переговорів, ділиться з редакцією засновниця молодої компанії «Мейсон Трейд» Катерина Лапузіна.детальніше -
ТМ
Олег Третьяков, Епікур: «Фактично з початком використання effie> ми почали зростати і у продажах. Контроль полиці допоміг стати ключовим гравцем у певних мережах, і зараз нас ігнорувати складно»
- 16 грудня 2021
Пишаємося причетністю до успіху компанії, яка зовсім недавно вийшла на усталений конкурентний ринок. За короткий проміжок часу вона завоювала місце і на полиці, і в серцях покупців. Про те, як керує своїми продажами бренд «Епікур», і яких результатів досяг за допомогою сервісу effie>, розповідає керівник напряму «Мерчендайзинг» Олег Третьяков.детальніше