14 листопада 2024

Американські компанії штучно нарощують імпорт

Американські компанії штучно нарощують імпорт
307

Американські імпортери штучно нарощували імпорт, а на складах виникали додаткові запаси вироблених за кордоном товарів. Ця тенденція почалася ще до президентських виборів у США, але вона може посилитися і зараз, коли голову держави обрано. Адже президентом став Дональд Трамп, який хоче значно підвищити ввізні мита для всіх імпортних товарів, а для китайських експортерів побудувати справжню стіну. Бізнес реагує на це, створюючи запаси, щоб з меншими проблемами пережити принаймні перший період «нового часу».  Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.

За словами менеджера із дослідження контейнерів у Drewry Саймона Хіні, цього року вантажовідправники максимально завантажували транспортну галузь, а результати президентський виборів спонукають їх діяти швидше, поки обіцяні нові правила не запроваджені.

Інший міжнародний вантажовідправник на умовах анонімності заявив: «Що стосується сфер нашого бізнесу, які постачаються з Китаю, я впевнений, що вони спонукатимуть нашу закупівельну організацію до переоцінки своїх рішень щодо постачання на основі нових цін на іноземні товари, включно з тарифами».

Справді, імпортери замислюються вже й над тим, що буде, коли створені у перехідний період запаси вичерпаються. Вочевидь, доведеться змінювати маршрути постачання, шукати нових постачальників та змиритися з думкою, що логістична галузь у разі запровадження високих мит у США працюватиме за іншими тарифами.

Найгірше, що цей ажіотаж накладається на інший, пов’язаний із китайським Новим роком, який завжди був періодом турбулентності. Також варто зважати ще на одну обставину: саме зараз найбільші судноплавні компанії відмовляються від попередніх альянсів та створюють нові. Ризиків надто багато, вважає Хіні.

Старший аналітик Xeneta з питань доставки Емілі Стаусболл у своїх прогнозах лише додає масла у вогонь. Вона вважає, що і курс китайського юаня у подальшому стане нестабільним. Тобто, закупівельні ціни та вартість усієї китайської логістики також стають непевними. А тим часом, на Заході прокотилася хвиля страйків у найбільших морських портах, яка може знову піднятися будь-якої миті.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також