06 вересня 2019

Як створити новий споживацький досвід в категорії овочів та фруктів, зберігши при цьому прибуток та планету?

Як створити новий споживацький досвід в категорії овочів та фруктів, зберігши при цьому прибуток та планету?

9111

Без сумніву, категорія овочів та фруктів одна з найважливіших для фуд-рітейлу. Саме за нею споживач приходить до фізичного магазину. Через овочі та фрукти він готовий змінити магазин. Свіжа категорія підвищує трафік та збільшує корзину.

І саме в цій категорії, зовнішній вигляд продукту, багатість викладки та свіжість – це фактор №1 для прийняття рішення про покупку!

Візуальний споживацький досвідпокупок і харчові відходи

Проте багата викладка не тільки генерує продажі, але вона також створює значні харчові відходи та списання. Списання відділу овочів та фруктів сягає 16 % від загального обсягу списань магазину!

Перед рітейлером постає питання як мінімізувати списання в цій важливій та складній категорії?

«Фокус на ротаціі»  - каже Måns, керівник категорії фруктів та овочів в магазині Stora Coop Daneryd, переможець шведської премії «Кращий магазин року»). Адже з «максимально швидкими продажами, Ви отримуєте контроль над списанням, а також збільшуєте прибуток». І з цим неможливо не погодитися.

Отже, як же створити кращий споживацький досвід у категорії овочів та фруктів, щоб і викладка була багатою, і списань менше, і щоб прибуток ріс, і планета лишалась чистою від відходів?

Відповідає на ці всі питання нове рішення SigmaTM від компанії HLDisplay, яка працює в сфері мерчандайзингу та внутрішньо магазинної комунікації вже понад 60 років та має скандинавський спосіб мислення, що фокусується на дизайні, функціональності та соціальній відповідальності.

Яким же чином SigmaTMдопомагає створити приголомшливу викладку, без шкоди для прибутку (списання неліквіду) та планети (харчові відходи) у категорії овочіта фрукти?

З системою мерчандайзингу SigmaTM можна створити багату та привабливу викладку великої різноманітності овочів та фруктів без необхідності використання великого об’єму кожного з продуктів, які можуть зіпсуватися у процесі демонстрації.

Також SigmaTM має довгий життєвий цикл, адже вона складається з алюмінієвих анодованих полиць, які ніколи не будуть ржавіти, лущитися, обламуватись або розшаровуватися. Алюміній - хороший провідник температури, що швидко витягує та розсіює тепло. Перфорація забезпечує кращу циркуляцію, тим самим покращуючи охолодження та максимізуючи потік повітря.

SigmaTMмає покращену фукціональність – з нею швидше і простіше в роботі та чищенні. Чищення, до речі, можна робити частіше. Модульні набори дозволяють просто поєднувати декілька чиллерів.

Отже, підіб’ємо підсумки - з  SigmaTM легше продавати більше, а витрачати менше, адже:

Презентація: Багата викладка тут є ключовою. Це візуальний споживацький досвід покупки, що генерує продажі.

Ротація: Споживацький досвід стає нічим, якщо товар не свіжий.

Скорочення відходів: Використовуючи SigmaTM, фуд-рітейл заощаджує гроші і виконує свої зобов'язання щодо сталого розвитку, зменшуючи списання.

Всі ці переваги SigmaTM були відзначені на головній події в сфері маркетингу в рітейлі POPAI AWARDS UK & Ireland у 2018, де SigmaTMотримала золоту нагороду.

 

Читайте также:ПИЩЕВАЯ СТРАСТЬ ЧЕРЕЗ ЦИФРОВЫЕ ИННОВАЦИИ

 

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*