22 февраля 2021

Nestlé програла боротьбу за торгову марку "Vegan Butcher"

Nestlé програла боротьбу за торгову марку "Vegan Butcher"
586

Компанія Nestlé відмовилася від своєї заявки на торгвіельну марку "Vegan Butcher", після протесту американського веганського магазину The Herbivorous Butcher, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на FoodBevMedia.

Розташований у Міннеаполісі, магазин The Herbivorous Butcher був створений братом і сестрою Кейл і Обрі Уолч у 2016 році для продажу різноманітних видів м'яса та сирів на рослинній основі.

У серпні 2017 року The Herbivorous Butcher намагався зареєструвати торгову марку "Vegan Butcher" в Управлінні патентів і товарних знаків США (USPTO), але йому було відмовлено на підставі того, що цей термін був "просто описовим".

У 2017 році Nestlé придбала каліфорнійський рослинний бренд Sweet Earth Foods і з тих пір випустила Awesome Burger. Швейцарський гігант також заявив, що продаватиме веганські делікатеси Sweet Earth у супермаркетах під назвою " The Herbivorous Butcher".

Nestlé звернулася до USPTO із заявою на реєстрацію відповідної торгової марки, але The Herbivorous Butcher опротестував це, аргументувавши, що цей термін є вирішальним для маркетингу та діяльності його незалежної м’ясної крамниці.

Після цього Nestlé скасувала свою заявку, і The Herbivorous Butcher, таким чином, виграв судову битву. Виробник заявив, що відмовився від юридичної тяганини, оскільки  хоче заохотити компанії продовжувати інновації з м’ясом рослинного походження без потенційного правового захисту.

Читайте також: Nestlé випустить веганський KitKat

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также

Лучшие компании

 

Личности

Блоги