Споживчі настрої в Німеччині покращуються більше, ніж очікувалося
Настрої німецьких споживачів пожвавилися більше, ніж очікувалося, показало опитування GfK. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.
Дослідницький інститут GfK заявив, що його індекс споживчих настроїв, заснований на опитуванні близько 2000 німців, покращився до -12,9 бала у порівнянні з попередніми -15,5 на початку лютого.
Дані показали перше щомісячне збільшення з жовтня і побили прогноз Reuters -14,3.
Рівень зараження в Німеччині стабільно падав у перші тижні року, але останні дні стагнував, і тривоги щодо більш трансмісивних варіантів вірусу зберігаються.
Очікується, що канцлер Ангела Меркель та керівники держави зустрінуться 3 березня, щоб обговорити поступове пом'якшення заходів блокування, які в даний час діють щонайменше до 7 березня.
Ресторани, бари та розважальні заклади не працюють з початку листопада. Посилення блокування з середини грудня змусило зачинитись магазини, сервіси та школи.
Дослідник GfK Рольф Буркл заявив, що моральний дух споживачів дещо відновився від шоку, після рішення про посилення заходів блокування в середині грудня.
"Нещодавнє зниження рівня зараження та запуск програми вакцинації підсилюють надії на швидке пом'якшення заходів", - додав Буркл.
Читайте також: Частка e-commerce британського продуктового ринку досягла рекордних 16%
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: споживчий настрій, дослідження, gfk
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар