03 березня 2021

Hennessy оголошує про глобальне партнерство з НБА

Hennessy оголошує про глобальне партнерство з НБА
1205

LVMH оголосила, що виробник коньяку преміум-класу Hennessy став першим глобальним алкогольним партнером НБА (Національної баскетбольної асоціації). Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.

Спочатку ці дві групи співпрацювали в США в лютому 2020 року, а зараз розширюють партнерство на весь світ.

План включає запуск кампанії "Hennessy x NBA: Lines" в Африці, Південній Америці, Азіатсько-Тихоокеанському регіоні та Європі, відзначаючи інновації та амбіції, що стоять за цією співпрацею.

Виробник представить обмежені тиражі коньяку, створені спеціально на згадку про партнерство у всьому світі.

За словами Дана Россомондо, старшого віце-президента НБА з питань засобів масової інформації та розвитку бізнесу, партнерство "знаменує захоплюючу віху для ліги, оскільки Hennessy стає першим у світі алкогольним партнером НБА".

Директор з міжнародного маркетингу та комунікацій Hennessy Джулі Ноллет сказала: "Це партнерство дає нам змогу підтримувати гру та культуру, які об'єднують людей завдяки розвагам та товариству, незважаючи на поточні виклики, з якими стикаються вболівальники у всьому світі".

Читайте також: Moet Hennessy з LVMH купує бренд шампанського реп-зірки Jay-Z

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Раздел: > Новости за рубежем

Теги:

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також