У США очікують закриття 80 000 магазинів
Незважаючи на те, що темпи закриття роздрібних магазинів в США знизилися після піку 2019 року, аналітики очікують, що тенденція продовжиться - в країні занадто багато фізичних торгових точок з розрахунку на душу населення з урахуванням відтоку покупців в онлайн. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls.
За даними на кінець 2020 року в США налічувалося близько 115 тисяч торгових центрів, включаючи аутлети і lifestyle-центри. Для порівняння, ще в 2000 році їх число досягало 90 тисяч. Таким чином, на одну американську сім'ю припадає 5,4 квадратних метра торгових площ, підрахували аналітики USB.
За їхніми оцінками, до 2026 року ринок втратить близько 9% всіх роздрібних магазинів, що становить близько 80 тисяч торгових об'єктів по всій країні. До цього часу на частку онлайн-каналів в структурі роздрібної торгівлі припадатиме 27% усього ринку проти 18% на сьогоднішній день, пише CNBC.
"Незламною спадщиною пандемії є те, що проникнення в мережу різко зросло. Ми очікуємо, що воно буде продовжувати рости, що сприятиме подальшій раціоналізації роздрібних магазинів, особливо у зв'язку з тим, що деякі з унікальних заходів підтримки з боку держави слабшають", - прокоментував аналітик Майкл Лассер.
У 2021 році американські рітейлери закриють сумарно 3169 магазин, при цьому 3535 нових відкриттів буде зареєстровано, відповідно до звіту компанії Research. У 2019 на американському ринку рітейлу було закрито 9832 магазину, а у 2020 році кількість закриттів скоротилося до 8741 торгової точки.
Автори дослідження з USB вважають, що в даний час допомогу традиційній роздрібній торгівлі надають державна програма, котра стимулює споживачів витрачати гроші на товари за відсутності можливості подорожувати і розважатися. Але ці тенденції не будуть довгостроковими, що в кінцевому рахунку призведе до більшого числа закриттів роздрібних магазинів. Найскладніша ситуація виникне на ринку фешн-ритейлі, де до 2026 року закриються сумарно близько 21 тисячі магазинів, в тому числі на площах торгових центрів. У сегментах благоустрою будинку, продуктів харчування та автозапчастин втрати, навпаки, будуть мінімальними, незважаючи на зростання електронної торгівлі.
Читайте також: DHL Express заявила про початок другої хвилі розвитку електронної комерції
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар