Puma відзвітувала про сильний перший квартал
Puma провела сильний перший квартал. Незважаючи на деякі виробничі проблеми, схоже, компанія відновлюється після важкого пандемічного 2020 року, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Виробник спортивних товарів Puma в першому кварталі цього року збільшив свій оборот на 19,2%. Хоча це збільшення слід розглядати у світлі першої коронавірусної хвилі минулого року, маючи дуже слабку основу для порівняння, це був сильний квартал для бренду. "Як і слід було очікувати", - підкреслив генеральний директор Бьорн Гулден. Обсяг продажів склав 1,5 мільярда євро.
Однак компанії все ще довелося боротися з великою кількістю обмежень, а також проблемами у виробничому ланцюзі. Як і багато інших торгових марок, Puma потерпала від нестачі контейнерів та заторів у портах. Хоча EBIT зріс на 117% до 154 млн євро, чистий прибуток становив лише 109 млн.
Продажі в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні були особливо гарними (+ 24,6%), так само як і в Америці (включаючи Центральну та Південну) продажі зросли на 25,2%. Категорія одягу зросла сильніше (+ 21,1%), ніж сегмент взуття (+ 19,3%), можливо тому, що споживачі в основному шукають зручний одяг для дому вдома через пандемію.
Puma очікує, що зростання складе від 10% до 20% у поточному фінансовому році. Рентабельність у 2021 році також повинна бути кращою, ніж минулого року.
Читайте також: Puma оказалась на грани выживания
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар