29 квітня 2021

Puma відзвітувала про сильний перший квартал

Puma відзвітувала про сильний перший квартал
1908

Puma провела сильний перший квартал. Незважаючи на деякі виробничі проблеми, схоже, компанія відновлюється після важкого пандемічного 2020 року, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.

Виробник спортивних товарів Puma в першому кварталі цього року збільшив свій оборот на 19,2%. Хоча це збільшення слід розглядати у світлі першої коронавірусної хвилі минулого року, маючи дуже слабку основу для порівняння, це був сильний квартал для бренду. "Як і слід було очікувати", - підкреслив генеральний директор Бьорн Гулден. Обсяг продажів склав 1,5 мільярда євро.

Однак компанії все ще довелося боротися з великою кількістю обмежень, а також проблемами у виробничому ланцюзі. Як і багато інших торгових марок, Puma потерпала від нестачі контейнерів та заторів у портах. Хоча EBIT зріс на 117% до 154 млн євро, чистий прибуток становив лише 109 млн.

Продажі в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні були особливо гарними (+ 24,6%), так само як і в Америці (включаючи Центральну та Південну) продажі зросли на 25,2%. Категорія одягу зросла сильніше (+ 21,1%), ніж сегмент взуття (+ 19,3%), можливо тому, що споживачі в основному шукають зручний одяг для дому вдома через пандемію.

Puma очікує, що зростання складе від 10% до 20% у поточному фінансовому році. Рентабельність у 2021 році також повинна бути кращою, ніж минулого року.

Читайте також: Puma оказалась на грани выживания

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Раздел: > Новости за рубежем

Теги:

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також