Використання технології AR в рекламі підвищує конверсію на 94%
Сплеск популярності технології AR (augmented reality, доповнена реальність) під час пандемії може збільшити глобальні інвестиції в цій сфері з $12 млрд у 2020 році до майже $73 млрд у найближчі три роки, що випливає з опитування 15 тисяч респондентів, проведеного Snap і Deloitte. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Adweek.
Більше половини опитаних відзначають, що під час пандемії вони почали надавати більше значення AR. Майже три чверті очікують, що протягом наступних п'яти років будуть частіше використовувати технологію. Це вплинуло на AR в рекламі, стверджується в дослідженні.
За даними Snap і Deloitte, бренди, які використовують технологію доповненої реальності в своїй рекламі, мають на 94% вищі показники конверсії, ніж компанії, які цього не роблять. При цьому споживачі на 41% частіше віддають перевагу продукту, у просуванні якого використовується технологія AR.
Крім фільтрів Snapchat, трьома найбільшими сферами, в яких користувачі взаємодіють з AR, стали ігри (55%), медіа та розваги (52%) і покупки (41%). Роздрібні магазини використовували технологію для створення віртуальних примірочних, поки фізичні магазини були закриті. Інші бренди замінили технологією фізичну активацію або запропонували клієнтам бонусний контент.
Керуючий директор Deloitte Digital Аллан Кук зазначає, що бренди змінили своє сприйняття AR. Раніше багато хто розглядав технологію як доповнення до кампанії, тепер це маркетинговий інструмент, який може стимулювати бізнес-результати. «До сих пір це було щось на кшталт іграшки, але тепер люди знаходять в ній корисність і вигоду», - вважає він.
Кук підкреслив, що подібна поведінка споживачів збережеться і після пандемії. «Я думаю, що це просто економить час людей. Буде все простіше приміряти цілу купу різного одягу або випробувати меблі в вітальні, щоб подивитися, як вона виглядає», - міркує він.
Читайте також: Burger King запустить AR-гру разом з розробником Angry Birds
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар