24 июня 2021

Danone продає бренд рослинної продукції в Америці

Danone продає бренд рослинної продукції в Америці
759

Компанія Danone вирішила продати свій бренд продуктів на рослинній основі в Канаді і США Vega фондам, керованим американської приватною інвестиційною компанією WM Partners, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на AgroPortal.

«Продаж є частиною оптимізації розподілу капіталу і стратегічного огляду портфеля і активів компанії, оголошеного в минулому році», - йдеться в повідомленні компанії.

Фінансові деталі угоди не розголошуються.

Французька група компаній Danonе - одна з провідних компаній світу з виробництва молочних продуктів. Наразі Danone має три основних напрямки діяльності: свіжі молочні продукти і дитяче харчування, печиво і мінеральна вода. Група представлена на п'яти континентах, у 150 країнах. У цілому кількість співробітників перевищує 86 тисяч осіб. У даний час Danonе реалізує в Україні широкий спектр продуктів під торговими марками: «Актімель», «Активія», «Растишка», «Даніссімо», «Живинка», «Веселий пастушок», «біобаланс», «Тема», «Простоквашино», «Галактон »,« Смішарики »,« Кремез ».

Читайте також: Danone North America представила альтернативу йогурту из миндального молока

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Раздел: > Новости за рубежем

Теги:

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также

Лучшие компании

 

Личности

Блоги