Facebook запустив генератор ідей для рекламних кампаній
Facebook запустив інструмент для генерації ідей рекламних кампаній - Campaign Ideas Generator. Він призначений для малого і середнього бізнесу і допоможе запустити кампанію в Facebook і Instagram, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Adweek.
Генератор пропонує ідеї кампаній, статистику та довідкові ресурси. Для його використання потрібно вибрати тип бізнесу зі списку та час запуску кампанії - свято або, наприклад, сезон літніх розпродажів або простудних захворювань. Також можна вибрати кампанію, яка буде актуальна весь рік.
Генератор ідей включає в себе пакет органічних постів (organic post pack), який дозволить компаніям підтримувати активність на своїх сторінках і підвищувати залученість у період, коли вони не проводять кампанії.
Також Facebook тестує функцію ready-to-go реклами споживчих упакованих товарів (CPG) і секторів e-commerce і рітейлу. Вона буде надавати компаніям зображення, які можуть бути використані в якості відправної точки в рекламній кампанії.
Читайте також: Чистий прибуток Facebook збільшився удвічі в першому півріччі
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар