16 вересня 2021

IKEA адаптує один зі своїх магазинів до потреб емігрантів

IKEA адаптує один зі своїх магазинів до потреб емігрантів
1269

Шведська меблева мережа IKEA вирішила адаптувати асортимент у своїй філії, яка розташована в Арлоні: на перехресті між Бельгією, Францією і Люксембургом, де проживає безліч емігрантів, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.

У магазині IKEA в Арлоні з'явиться адаптований для емігрантів асортимент. Як зазначає керівництво мережі, IKEA зрозуміла, що не всі регіони однакові за запитами до магазинів, у зв'язку з чим шведський меблевий гігант планує дотримуватися більш локального підходу і першим в цьому перетворенні стане оновлений магазин в Арлоні. Цей магазин працює з 2005 року, але вже пройшов повну реконструкцію, що дозволяє мережі ще більш гнучко реагувати на потреби «особливо різноманітної клієнтської бази».

Магазин розташований недалеко від кордону з Францією і Люксембургом і приваблює безліч емігрантів. У зв'язку з цим, рітейлер провів масштабне опитування, щоб краще пізнати покупців і врахувати їхні потреби під час ремонту філії. За результатами опитування з'ясувалося, що в цьому регіоні особливо популярні дивани-ліжка, оскільки до емігрантів регулярно приїжджають родичі. У зв'язку з цим, асортимент товарів, пропонованих в магазині, було розширено з урахуванням різних рівнів доходу і потреб.

Також був оновлений виставковий зал магазину, оскільки IKEA планує зробити демонстраційні приміщення ще більш «реальними». Тепер у них з'явилася четверта стіна та звукові ефекти: відвідувачі можуть почути стукіт каструль і сковорідок на кухні, а з сусідньої кімнати при цьому чутно, як підліток грає у відеоігри. Клієнти також зможуть випробувати рішення «розумного будинку» за допомогою планшетів у деяких областях.

Крім того, уздовж філії IKEA з'являться зелені дворики, де відвідувачі зможуть відпочити. А найближчим часом магазин планує розширити зону прийому онлайн-замовлень і вже подав заявку на дозвіл до муніципалітету. Проєкт розраховують завершити до літа 2022 року. На даний час онлайн-продажі мережі в Бельгії вже складають 20% обороту, що удвічі перевищує показники до Covid.

Загальний обсяг інвестицій у модернізацію становить 2,5 мільйона євро. Все, що тільки можливо, було зроблено екологічно раціонально (наприклад, стару підлогу не змінювали, а ремонтували), відповідно до амбіцій IKEA - забезпечити 100% рециркуляції матеріалів до 2030 року.

Читайте також: IKEA закуповує контейнери, щоб не залежати від перевізників

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також