Кросівки Lidl перепродуються в інтернеті з десятиразовою націнкою
16 вересня торгівельна мережа Lidl запустила у своїх британських магазинах лінійку товарів під власною торговою маркою #LidlbyLidl, включаючи кросівки за £12,99, фірмові шкарпетки, шорти і сумки. Вже через дві доби фірмові кросівки Lidl перепродуються в інтернеті за завищеними цінами, оскільки попит на них обігнав попит на Balenciaga і Yeezy, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Charged.
Згідно з новими даними, опублікованими газетою Liverpool Echo, обсяг пошукових запитів на кросівки досяг 135 000 ще до того, як вони були випущені в продаж. Кількість запитів випередила провідних виробників взуття, включаючи Balenciaga, чиї популярні кросівки Tripple S отримали 110 000 пошукових запитів, і Yeezy Boost 700 - 33 100 пошукових запитів.
Ціни на кросівки, розміщені, в тому числі, на еbay, варіюються від 40 до 500 фунтів стерлінгів, при цьому з'являються і численні комплекти, що включають відразу кілька товарів з цієї серії.
«Незвичайні товари можуть посилити або зламати репутацію бренду. На щастя для Lidl, у них зухвалий і симпатичний образ, тому ми прогнозуємо, що їхня нова лінія одягу змусить лояльних покупців без сумнівів додавати її в свої кошики», - сказав експерт з мерчендайзингу і засновник Awesome Merchandise Люк Ходсон.
Читайте також: Lidl Italy повертає кросівки 'Fan Collection'
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: Новости ритейла, лидл, Ритейл, что нового в ритейле Украины, кроссовки lidl
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар