SPAR International запустила новий власний бренд - SPAR № 1 Value
Торгівельна мережа SPAR International презентувала асортимент продуктів під новою приватною торговою маркою SPAR№1 Value, який планується розповсюджувати на всі європейські ринки, де присутні магазини рітейлера. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Асортимент, який пропонує «якісні, повсякденні речі за вигідними цінами», спочатку охоплює 70 SKU, кількість яких планується розширити до 100 до кінця року.
Усі товари в асортименті були відібрані на основі чітких стандартів забезпечення якості та тестування.
Запуск SPAR № 1 Value стався після успішного досвіду з брендом SPAR Natural, який був представлений у 2018 році та включає 100% органічні продукти.
«Діапазон цін SPAR № 1 є ключовим доповненням до багаторівневої стратегії власного бренду SPAR, що дозволяє покупцям отримати доступ до широкого асортименту продуктів харчування та нехарчових продуктів за винятковою ціною», - йдеться в заяві рітейлера.
В даний час SPAR управляє 11.890 магазинами на 26 європейських ринках, загалом же мережа має 13500 магазинів у 48 країнах світу.
Читайте також: SPAR заощадила мільйон страв завдяки партнерству з Too Good To Go
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: Новости ритейла, спар, Ритейл, что нового в ритейле Украины, private label
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар