У меню японського KFC з'явиться гарячий лимонад
Фастфуд-гігант KFC запровадить нову позицію в меню у своїх японських ресторанах, задовольнивши потреби місцевих клієнтів у сезонних продуктах. Японія традиційно споживає велику кількість гарячих напоїв в осінньо-зимовий період, і в KFC зважилися на експеримент - продаж справжнього гарячого лимонаду в усіх ресторанах країни. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls.
В Японії гарячі напої із вмістом цитрусових традиційно сприймаються не як оздоровчі, а скоріше як освіжаючі та приємні власними силами. Лимонад, популярний в холодну пору року, зазвичай містить мед. У KFC для створення новинки у своєму меню використовують лимони зі зниженою кислотністю, щоб сформувати смак терпкості, що бадьорить.
У компанії зазначають, що гарячі напої з медом та додатковим джерелом вітаміну С є відмінною профілактикою грипу та застуди, а їх споживання благотворно позначається як на фізичному, так і на емоційному стані.
"У цей час року, коли вітер стає холодним, а наші графіки - напруженими, як щодо того, щоб зігріти своє серце і тіло чашкою гарячого лимонаду?" - зазначається у реченні KFC.
Читайте також: KFC повідомила про рекордні продажі після скасування обмежень
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: Новости ритейла, кфц, Ритейл, что нового в ритейле Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар