Unilever продасть чайний бізнес включно з брендом Lipton
Unilever Plc, один зі світових лідерів у виробництві продуктів харчування та товарів для дому, заявила, що продасть чайний бізнес ekaterra, у тому числі бренд Lipton, фонду CVC Capital за 4,5 млрд. євро. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.
Unilever не зуміла повернути до зростання чайний бізнес, результати якого погіршувалися останніми роками на тлі зміни споживчих переваг. Угода відповідає стратегії Unilever – фокусуватися на категоріях, що найбільш швидко зростають.
До портфелю ekaterra входять 34 чайні бренди. В основному це бренди чорного чаю, споживання якого в США, Європі та інших розвинених країнах скорочується на користь інших видів чаю, кави та бутильованої води.
Unilever розширила свій портфель за рахунок трав'яного чаю Pukka, а також придбала бренд Tazo у Starbucks. Крім того, до портфелю підрозділу увійшов австралійський чайний бренд T2, що випускає ароматизований чай з незвичайними смаками. Загалом підрозділ ekaterra має 11 виробничих підприємств у всьому світі, а також володіє чайними плантаціями у трьох країнах. У 2020 році виручка підрозділу склала близько 2 млрд євро.
Читайте також: Unilever збільшила товарообіг в секторі ecom на 38% за підсумками ІІІ кварталу
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: Новости производителей, унилевер, Ритейл, мировые производители, производство
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар