Журнал Новинки. Просування брендів FMCG. Березень

У березні 2025 року виходить черговий випуск спеціалізованого друкованого журналу «Новинки. Просування брендів FMCG», який вже став ключовим джерелом аналітики, ідей та інновацій для учасників ринку FMCG та ритейлу в Україні.
Цей щорічний випуск пропонує актуальну інформацію, яка допомагає компаніям адаптуватися до сучасних викликів, впроваджувати інновації та ефективно просувати бренди.
У цьогорічному випуску:
- Інтерв’ю з ТОП-менеджерами провідних компаній
- Огляд нових брендів і товарів
- Інноваційні рішення для ритейлу та маркетингу
- Найсвіжіші тренди та аналітика ринку FMCG
Запрошуємо вас розмістити ваш товар у розділі "Нові товари"!
Цей розділ спеціально створений для представлення новинок ринку FMCG, надаючи можливість компаніям ефективно презентувати свої продукти безпосередньо ключовій аудиторії: представникам роздрібних мереж, виробникам і дистриб’юторам.
Формат розміщення:
На сторінці формату А4 буде розміщено 6 товарів, кожен із яких представлений фото, коротким описом та контактною інформацією.
Вартість розміщення: 2 000 грн за один товар.
Детела за телефоном 067-502-30-13
Вартість розміщення:
На обкладинках:
- 1-ша обкладинка – 23 300 грн Продано
- 2-га обкладинка – 19 000 грн Продано
- 3-тя обкладинка – 17 100 грн Продано
- 4-та обкладинка – 20 200 грн Продано
Всередині
- Перші внутрішні шпальти А4 (одна полоса) до 20-ї сторінки -16 200 грн
- Вартість внутрішньої шпальти 2А4 (розворот) до 20 сторінки – 27 540 грн.
- Вартість внутрішньої шпальти 3А4 до 20 сторінки – 36 450 грн
- Вартість внутрішньої шпальти 4А4 до 20 сторінки – 45 360 грн
- Вартість внутрішньої шпальти А4 з 20 до 35 сторінки – 13 500 грн. (Макет)
- Вартість внутрішньої шпальти 2А4 (розворот) з 20 до 35 сторінки – 24 300 грн
- Вартість внутрішньої шпальти 3А4 з 20 до 35 сторінки – 30 375 грн
- Вартість внутрішньої шпальти 4А4 з 20 до 35 сторінки - 37 800 грн
- Вартість внутрішньої шпальти А4 з 36 до 45 сторінки – 10 800 грн. (Макет)
- Вартість внутрішньої шпальти 2А4 (розворот) з 36 до 45 сторінки – 19 440 грн
- Вартість внутрішньої шпальти 3А4 з 36 до 45 сторінки – 24 300 грн
- Вартість внутрішньої шпальти 4А4 з 36 до 45 сторінки – 30 240 грн
- Вартість внутрішньої шпальти А4 з 46 сторінки – 9000 грн.
- Вартість внутрішньої шпальти 2А4 (розворот) з 46 сторінки – 14 400 грн
- Вартість внутрішньої шпальти 3А4 з 46 сторінки – 20 250 грн
- Вартість внутрішньої шпальти 3А4 з 46 сторінки – 25 200 грн
- Вартість внутрішньої шпальти 1/2 А4 – 6075 грн. (Макет)
Макети приймаємо до 15.03.2025
Якщо потрібен дизайнер - 500 грн, журналіст 700 грн
Приклади розміщення:
Паспорт видання:
- Наклад: 2500 примірників
- Дата виходу: березень 2025 року
- Обсяг: до 70 сторінок
- Формат: А4 (210х297 мм), повноколірний друк, термобіндер
- Розповсюдження: безкоштовна поштова іменна доставка
Журнал «Новинки. Просування брендів FMCG» завжди містить найактуальніші статті. У 2024 році серед ключових матеріалів були:
- «Сучасні виклики ритейлу: як адаптуватися до нових реалій?» (Андрій Морквос)
- «Поведінка споживачів та комунікація з ними під час трансформації суспільства» (Катерина Калюжна)
- «Революція у ваших руках: як мережа магазинів «Аврора» перетворює потреби в реальність»
- «2024: штурм соцмереж – інновації та тренди для брендів»
- «Інноваційний ривок 2023: новітні відкриття та технології, що переписують правила гри»
Посилання на випуск 2024 року: Завантажити журнал.
Постійні отримувачі Журналу:
Роздрібні мережі (міжнародні, національні, регіональні) – 50%: Епіцентр, ЖЖУК, Ашан, Алло, Фокстрот, ФОЗЗІ ГРУП, VARUS, АТБ-маркет, Полісся-Продукт, Сільпо Фуд, SPAR Kharkov, NOVUS, Маркетопт, ТОВ «РОЗЕТКА. УА», ТОВ «Вересень Плюс», Червоний маркет, Будинок іграшок, Супермаркет 33м2, Shket&FaiNa, Територія Мінімальних Цін, ТОВ «Демарт», Наш Маркет, ТОВ «ВОГ КАФЕ», ТОВ «Економ Плюс», Метро Кеш Енд Кері Україна, ТОВ «Фора», та ін.
Виробники товарів - 40%: ТОВ СП «Соломія», ТОВ «Дарпак», ТОВ «ТД «Молочна Слобода», ТОВ «АПП Трейд», ТОВ «Уманьпиво», Бара, ТОВ «Індичка», Вітал Фудз, Мейсон трейд, ТОВ «Наша Сила ЮА», Миронівський Хлібопродукт, ТОВ «Натуральні продукти», ДП «ДЬОЛЕР Україна», ЮАБ «ДЖОКЕР» та ін.
Дистриб’ютори – 10%: САВСЕРВІС СТОЛИЦЯ, ТОВ «Снек Продакшн», ПП «ГАЛАКТИКА», МВП «ЛОЦМЕН», Ардіс, ДП «Пілснер Україна», ПП Берта Плюс, ТОВ «1-А ІКОРНА КОМПАНІЯ», ТОВ «Престиж-Груп», ТОВ ТД «ЮКМ», Південь-Контракт, та ін.
Поширення друкованого варіанта
- 500 примірників – іменна доставка ТОП-керівникам роздрібних мереж, виробників та дистриб’юторів.
- 500 екземплярів – поширення на профільних виставках партнерів TradeMasterGroup, таких як WorldFood, Індустрія торгівлі та інші.
- 1 500 екземплярів – поширення на профільних конференціях TradeMasterGroup, таких як Big Trade-Marketing Show-2025, Food&NonFoodMaster-2025: Restart у партнерстві ритейлерів та постачальників, PrivateLabel-2025: Нові вектори у розвитку та ВТМ – український та закордонний досвід.
Поширення електронного варіанта
- Розсилання по базі передплатників порталу понад 50 000 електронних адрес.
- Відкритий доступ до скачування на порталі TradeMaster.UA, відвідуваність якого понад 50 000 користувачів на місяць.
- Поширення інформації про журнал у Facebook та Linkedin. Понад 50 груп, серед яких TradeMasterGroup, Майстерня роздрібної торгівлі та інші. Загальна кількість аудиторії понад 100 000 користувачів.
Чекаю на Ваше підтвердження.
Додати коментар