21 квітня 2020

Бізнес у нових реаліях. Як подолати кризу. Інтерв’ю директорки дистриб’юторської компанії «Бетта» Осанни Галоян

Бізнес у нових реаліях. Як подолати кризу. Інтерв’ю директорки дистриб’юторської компанії «Бетта» Осанни Галоян

4086

У реаліях сьогодення кожен бізнес стикнувся з негативними наслідками пандемії. Масштабне розповсюдження Covid-19 призвело до того, що підприємства по всьому світу зазнають збитків.

Український бізнес – не виняток: деякі сегменти були вимушені тимчасово закритися, хтось  повністю трансформувався, щоб підлаштуватися під ситуацію, прийняти нові правила гри і знизити ризики руйнування економічного зростання, а хтось продовжує працювати у звичайному режимі, забезпечуючи населення необхідними товарами.

Компанія «Бетта», український лідер дистриб’юції, з самого початку запровадження карантину продовжує працювати у звичному режимі, безперебійно забезпечуючи торгові точки по всій території України товарами щоденної необхідності.

В якому режимі працює компанія, які заходи були вжиті для подолання кризи, що змінилося в компанії розповідає директор компанії «Бетта» Осанна Галоян.

- Осанно, ваша компанія продовжує працювати під час карантину?

- Звичайно. Ми не припиняли свою роботу жодного дня. Більша частина офісу з середини березня працює дистанційно. За необхідності співробітники на службових авто доправляють своїх колег до офісу. Що стосується служби логістики, - вона продовжує працювати в штатному режимі. Бізнес-процеси побудовані таким чином, щоб був оброблений кожен запит, кожне замовлення, і щоб доставка була здійснена вчасно. Ми робимо все можливо для того, щоб співпраця з нашими партнерами тільки зміцнювалася, адже репутація – це дуже важливий аспект нашої діяльності. Нам мають довіряти, тому ми відповідально ставимося до всіх домовленостей і максимально чітко намагаємося їх дотримуватися.

- Які виклики постали перед вами, як перед бізнесом?

- Головний виклик для всіх постачальників, який залишається з самого початку карантину, – це  будування ланцюгів поставок таким чином, щоб забезпечити безперебійний процес доставки товарів. Для нас також це не є виключенням. Дистриб’ютори несуть високу відповідальність за якість логістичних процесів. А пріоритетом ритейлерів є забезпечення роботи магазинів і логістики навіть в таких непростих умовах.

Крім того, треба розуміти, що такий канал реалізації, як лінійний роздріб, не може функціонувати на 100%. На це суттєво вплинули обмежувальні карантинні заходи. Тому ми мали оперативно корегувати плани продажів, ставити нові завдання перед відповідним підрозділом.

В цілому ситуація потребує від нас гнучкості та швидкої реакції – саме це допомагає успішно боротися з проблемами сьогодення.

- Чого ви очікуєте в нових умовах? Як буде розвиватися бізнес?

Ми постійно слідкуємо за ситуацією. Важко однозначно прогнозувати, адже сучасний світ ще не стикався з такими викликами. Нова криза буде зовсім не такою, як раніше, - її викликали не економічні процеси. Причиною нової кризи став вірус, тому вона «вдарить» безпосередньо по людях.

Зрозуміло, що не весь бізнес зможе пережити такий довгостроковий карантин. Економіка на світовому рівні продовжує падати. Зі свого боку ми робимо все, щоб зберегти свої позиції на ринку, і зберегти не тільки компанію, як бізнес-структуру, але й людей.

Ми сподіваємося, що уряд, розуміючи ризики непрацюючих підприємств, знайде оптимальне рішення між карантинними заходами та необхідністю функціонування бізнесу. Бо чим довше ми знаходимося «зі зв’язаними руками», тим складніше буде відновлення на всіх рівнях.

- Чи легко співробітники адаптувалися до роботи в нових умовах? Як ви керуєте командою?

Ми  - команда, і кожен виконує свою роль. У сучасному світі можна працювати з будь-якого місця, тому ми не бачили проблем при переході на дистанційну форму роботи. На сьогоднішній день використовуємо різноманітні способи зв’язку: електронну пошту, телефони, месенджери. Основна робота, постановка задач, координація дій здійснюється за допомогою CRM-системи, яка допомагає автоматизувати процеси. Співробітники завжди на зв’язку, і нові умови праці ніяк не вплинули на ефективність. 

- Чи змінилися умови співпраці з вашими партнерами?

Є такий вислів: «біда або загальний ворог згуртовує». Для нас зараз ворог – це пандемія та світове падіння економіки з незалежних від нас причин. Проблеми сьогодення  згуртовують і постачальників, і рітейлерів, і логістичні компанії. Ми всі стикнулися з подібними проблемами, і тільки разом ми зможемо їх подолати, вистояти та йти далі. Мені дуже приємно, що наші відносини з партнерами тільки зміцнюються, є розуміння злагодженої роботи, націленої на результат. Вважаю, що чесність, відкритість та порядність допоможуть не тільки зберегти існуючі взаємовідносини, а й розвивати їх надалі.

- Які поради ви б могли дати всім, хто зіткнувся з новими бізнес-умовами і має пристосовуватися до роботи під час пандемії та  глобальної економічної кризи?

Бути сильними та стійкими, -  це справжнє загартування для бізнесу. Вижити зможе саме той бізнес, який буде змінюватися разом з новими умовами та новими потребами.

Серед дієвих порад для будь-якого бізнесу:

- Підвищуйте свою ефективність.

- Контролюйте грошові потоки.

- Плануйте сценарії оптимізації витрат та штату.

- Адаптуйте бізнес-модель згідно потреб ринку.

Ми вже живемо у новій реальності і маємо до неї адаптуватися. Світ уже змінився. Коли мине пандемія та економічна криза, багато чого зміниться: звички людей, обсяг дистанційної роботи, система цінностей у суспільстві. Треба пам’ятати, що разом з новими  викликами з’являються і нові можливості. Гнучкість, адаптивність та проактивна позиція допоможуть скористатися ними та досягти нових успіхів.

Успіху всім нам! Бережіть себе та своїх рідних!

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

Раздел: Статті >

Теги:

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*