17 вересня 2021

Маркетплейси підкорюють світ. Операційна ефективність як конкурентна перевага бізнесу

Маркетплейси підкорюють світ. Операційна ефективність як конкурентна перевага бізнесу

6776

За останні два роки пандемія стала потужним драйвером розвитку технологій. Рішення в сфері діджиталізації бізнесу, про які думали, за якими спостерігали і відкладали на потім, стали критичною необхідністю для розвитку в новій реальності. Це стало рушійною силою для масштабування електронної комерції. Проте задовольнити попит не так і легко. Одна справа, коли бажаєш, другий виклик - це отримати, а враховуючи зміну настроїв споживачів, отримувати хочеться швидко та вчасно. 

Тому поняття E-commerce тісно розглядається саме в контакті з логістикою, яка має відповідати 3 критеріям : надійність, гнучкість, оперативність. Covid-19 відкрив ящик Пандори, демонструючи проблеми зриву поставок, нестачу ресурсів, втрати довіри клієнтів, лояльність яких змінювалась. 

Загалом, адаптація до нових реалій проходила жорстко та невтішно для багатьох видів бізнесу. Не варто забувати, що з часом пандемію візьмуть під контроль, а ось з економічною кризою споживачів ще треба буде позмагатися.  

Для e-commerce компаній відкрилися нові можливості, оскільки технологічний розвиток бізнесів став вирішальним фактором у боротьбі з конкурентами.

Згідно спільного звіту Soul Partners, Baker Tilly Україна і Aequo ринок e-commerce України в 2020 році показав найвищі темпи зростання в Центрально-Східній Європі - плюс 41% і досяг $ 3,97 млрд. 

Онлайн тенденції створили умови для розвитку маркетплейсів, серед лідерів Rozetka, Prom, Allo, Bigl и Epicentr. 

Компанії змінюють культуру мислення і починають концентруватися на розвитку продажів та масштабуванні, не витрачаючи час та інвестиції на логістичні процеси. Логістика вже відійшла від визначення “перевезення з т.А в т.В”, на сьогодні це не просто доставка, це комплексне рішення, яке включає також планування попиту, зберігання і обробку замовлень на складах, трекінг замовлення, інтеграцію веб-сервісів, і все це пронизано високою операційною ефективністю.

Тому не дивно, що такий тренд, як аутсорсинг логістики набирає обертів. Компанії, які планують зануритися в e-commerce частіше замислюються про партнерство та інтеграцію з гнучкими 3PL-провайдерами, які дають можливість їм рости та розвиватися. Логістичні рішення на сьогодні стають ключовими для створення конкурентних переваг в комплексі з діючими компетенціями компаній.

Варто згадати, що не всі компанії, які увійшли в течію цифрової трансформації та автоматизації, змогли виплисти та мінімізувати ризики під час кризи, вже не говорячи про масштабування. Незалежно від того, чи має бізнес амбітні плани зростання чи хоче просто зробити більше з меншими витратами, операційна ефективність лежить в основі всіх планів. 

Ekol Logistics активно розвиває напрямок E-commerce, щорічно компанія запускає до 5 масштабних проектів в даному напрямку. Серед клієнтів LC Waikiki, DeFacto, Yanser Group, Bilcee та інші. Робота в даному напрямку передбачає вирішення завдань підвищеної складності, це не просто доставка з т.А в т.В. Ціна помилки в E-commerce в N-разів вища для компанії і несе за собою значні втрати. Тому відповідаючи трендам розвитку наших клієнтів з однієї сторони, та своєму статусу омніканального логістичного провайдера, з іншої сторони, Ekol Logistics бере на себе всі питання з логістики, пропонуючи бізнесу ефективність при мінімальних витратах, вигідних умовах тарифікації та гнучких моделях доставки в той час, коли бізнес може зосередитися на розвитку та масштабуванні.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*