БН-Груп: Зараз у логістиці як ніколи важливо дивитися на два кроки вперед

Нові економічні умови висувають до бізнесу та логістики нові вимоги - швидкість, ефективність, оперативну відповідь на запит клієнта.
Про нові тенденції роботи в сучасному бізнес-світі TradeMaster.UA розмовляє з директором транспортно-експедиційної компанії «БН-Груп» Тарасом Ногалем.
- Які сучасні тренди розвитку логістики? Які корективи внесла пандемія?
- У першу чергу, це консолідація вітчизняного ринку вантажоперевезень, яка намітилася ще до пандемії. Сфера змінюється структурно, обсяги перерозподіляються від менш технологічних гравців до більш технологічних. Активно йде розвиток дистанційних та онлайн-сервісів для клієнтів завдяки розвитку e-commerce, активізувалися маркетплейси в регіонах, вони розширюють мережу розподільчих центрів і привертають регіональних продавців.
- Які нові вимоги бізнесу до логістики в даний час?
- Підприємці стали частіше віддавати логістичні послуги на аутсорсинг. Це суттєво підвищує їхню якість – наприклад, у контексті швидкості доставки вантажу і правильного маркування, що особливо важливо для міжнародних маркетплейсів. Ми готові допомогти бізнесу перейти на новий рівень співпраці з зарубіжними майданчиками і для цього розробляємо послугу з принципом єдиного вікна. Вона включатиме не лише повний транспортний цикл, але й проведення необхідного маркування, митне оформлення вантажу, а також повернення з маркетплейсів товару у випадку рекламацій чи браку.
- Як нові вимоги бізнесу змінили саме якість сервісу логістики?
- В умовах поширення коронавиріса ігнорувати трансформацію, яка щойно намітилася, ринок просто не зміг. Клієнти масово звернулися до онлайн-покупок, у результаті чого частка FTL-перевезень з рітейлерами природним чином перейшла у форму LTL-обслуговування маркетплейсів. Навколо останніх сьогодні будуються всі нові логістичні процеси. І терміни доставки, яка стала безконтактною, повинні бути максимально короткими.
Під час пандемії ми зіткнулися з необхідністю максимальної автоматизації як з боку взаємодії з клієнтами, так і з боку внутрішніх процесів. І зробити це потрібно було в найкоротші терміни.
Наприклад, більшість клієнтів стали управляти замовленнями онлайн - ми розширили список можливостей управління замовленнями через особистий кабінет, ввели можливість спілкуватися з менеджером за відеозв’язком. Зріс інтерес до покупок через маркетплейси – отже, потрібна спеціальна пропозиція і полегшена логістика для продавців онлайн-майданчиків.
- Які головні виклики сучасності, що стоять перед логістами?
- Сучасна логістика стає все більш складною, і для підвищення ефективності необхідно збирати, зберігати й аналізувати великі обсяги даних. Інструменти big data дозволяють інтерпретувати інформацію в різних зрізах, щоб раціонально використовувати ресурси й управляти ризиками.
Перед кожним великим бізнесом - не тільки в логістиці - зараз стоять завдання, як об'єднати безліч процесів, велику кількість джерел даних, і при цьому оперативно реагувати на зміни ринку без серйозних фінансових втрат.
Зараз як ніколи важливо бути в тренді й дивитися на два кроки вперед, бути готовим вчасно перебудуватися без втрат. І про всяк випадок мати антикризовий план. Варто відзначити, що будь-яка оптимізація буде заснована на цифрових інструментах і аналітиці даних.
- А наскільки електронна комерція змінила характер логістики? Які нові вимоги висуває бізнес до електронної комерції в логістиці?
- Стрімке збільшення замовлень в інтернет-магазинах сприяло зростанню попиту на доставку. Особливо на «останній милі» - від терміналу до адреси клієнта. Закономірно збільшився й обсяг замовлень на поставки до великих маркетплейсів. Щоб забезпечити швидку та безпроблемну доставку до розподільчих центрів онлайн-рітейлерів, нам треба було оперативно запропонувати логістичне рішення, що дозволяє клієнтам здавати вантаж за правилами маркетплейсів, не боячись відмов. У результаті відсоток повернення вантажів у постачальників онлайн-рітейлерів скоротився в 5-6 разів.
Ми зіткнулися з перерозподілом вантажопотоку і, щоб задовольнити потреби, оперативно перебудовували бізнес-процеси.
- Що чекає логістику за підсумками 2021 роки?
- Якщо говорити про прогнози в сегменті FTL, то необхідно його розділити за типами вантажів, що перевозяться - насипні, наливні і генеральні, так як ситуація з ним відрізняється. Що стосується класичного FTL (генеральні вантажі), тут ми очікуємо приріст на 4-5% в рік.
Ми вже відзначаємо зростання попиту на доставку товарів у складі збірного вантажу. Сегмент LTL, за нашими прогнозами, буде рости трохи швидше, на 5-6% в рік. Зараз логістика потребує єдиного та безпечного цифрового середовища.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Раздел: Статті >
Теги: логистика, грузоперевозки, складские услуги, 3pl, бн-груп
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар