• ТМ
    Як ритейл працює в умовах війни. Історія компанії MOYO

    Як ритейл працює в умовах війни. Історія компанії MOYO

    • 07 сентября 2022
    Стійкістю українців та українського бізнесу можна захоплюватися. Кожна роздрібна мережа за останні півроку трансформувалась, оптимізувала бізнес-процеси, намагалась бути максимально ефективною в нових умовах, змінювала вектори розвитку, щоб і надалі продовжувати діяльність. Про роботу MOYO під час війни, комунікацію, зміни та відкриття розповідає Валентин Івакін, генеральний директор MOYO.
    подробнее
  • ТМ
    Повне відновлення поставок та напружений графік розвитку мережі JYSK в Україні заради перемоги

    Повне відновлення поставок та напружений графік розвитку мережі JYSK в Україні заради перемоги

    • 13 июля 2022
    Із початку повномасштабної війни магазини JYSK в Україні припинили діяльність, але швидко відновили роботу й постачання усіх товарів, не лише тих, що входять до критичного імпорту. Звичайно, у компанії є відхилення від стратегічних планів на 2022 рік, але й надалі мережа працює над оновленням уже існуючих магазинів, відкриттям нових та відновленням зруйнованих. Про особливості роботи ритейлера в умовах війни і План відновлення на 2023 фінансовий рік редакції розповів Country Manager JYSK в Україні Євген Іваниця.
    подробнее
  • ТМ
    Війна та зміни купівельної поведінки

    Війна та зміни купівельної поведінки

    • 11 июля 2022
    Війна завдала потужного удару по національному ритейлу – деякі бізнеси зупинились, попит знизився, величезна кількість складів і логістичні ланцюги були знищені, про ведення бізнесу в зоні бойових дій взагалі не могло бути й мови, міграція населення і персоналу, неможливість виконання контрактів, накопичення дебіторської заборгованості окремими мережами тощо. Зрозуміло, що різні канали продажів зазнали впливу, але хтось швидше зміг адаптуватись, оперативно реагуючи на зміну поведінки своїх споживачів.
    подробнее
  • ТМ
    Як організувати офіс і склад для інтернет-магазину?

    Як організувати офіс і склад для інтернет-магазину?

    • 07 сентября 2021
    З кожним днем інтернет-магазини завойовують дедалі більшу популярність у покупців. Якщо раніше багато хто побоювався робити покупки через інтернет, то сьогодні після карантинів багато людей оцінили переваги онлайн-шопінгу, що полягають в економії часу й часто грошей. І це підтверджує стабільне зростання частки електронної торгівлі. Інтернет магазин – це також суцільна економія коштів і для його власника. Саме завдяки відсутності торгової площі невеликий бізнес може існувати й розвиватися швидше, ніж оффлайн конкуренти. Але зростання бізнесу неможливе без найманого персоналу, оренди офісу та складу. Нижче ви дізнаєтеся, як вибрати та орендувати приміщення для інтернет-магазину й не допустити поширених помилок.
    подробнее
  • ТМ
    Бензиновый генератор: идеальные установки с легкодоступным топливом

    Бензиновый генератор: идеальные установки с легкодоступным топливом

    • 27 апреля 2020
    Если вы хотите продолжить пользоваться электроприборами в случае отключения электричества или обеспечить работу машин и инструментов на не электрифицированных рабочих местах, бензиновые генераторы выглядят логичным выбором.
    подробнее
  • COMARCH E-INVOICING: Комплексные инструменты, способствующие увеличению продаж

    COMARCH E-INVOICING: Комплексные инструменты, способствующие увеличению продаж

    • 26 сентября 2019
    Современный бизнес в своих IT-решениях давно вышел за рамки систем 1С и таблиц Excel. Как оптимизировать закупки, бухгалтерию и общение с клиентами - в одной системе, рассказывает бизнес-консультант по вопросам автоматизации документооборота и продаж в компании Comarch, Анна Васильева, на конференции FoodMaster&PrivateLabel.
    подробнее
  • Продажи в радость. Как раскрыть потенциал продавца?

    Продажи в радость. Как раскрыть потенциал продавца?

    • 04 сентября 2019
    Почему так получается, что одни менеджеры продают на сотни тысяч каждый месяц, а других приходится регулярно “толкать в спину”? Об этом в своем докладе рассуждает тренер по продажам, работающий на рынке с 2010 года, Евгений Тепляков на IX Международная Бизнес-встрече в формате Битвы Лучших Тренеров.
    подробнее
  • ТМ
    ПАР - Эффективная система масштабирования отдела продаж

    ПАР - Эффективная система масштабирования отдела продаж

    • 10 июля 2019
    Александр Соколов, серебряный призер "B2BMaster-2012: Битва лучших тренеров по продажам", рассказывает о возможности использования инновационных технологий для поиска новых продавцов на IX Международной Бизнес-Встрече в формате БИТВЫ ЛУЧШИХ ТРЕНЕРОВ
    подробнее
  • ТМ
    Программа “максимум” для категорийного менеджмента - опыт фармацевтической фирмы “Дарница”

    Программа “максимум” для категорийного менеджмента - опыт фармацевтической фирмы “Дарница”

    • 29 мая 2019
    Валерий Якушко, руководитель отдела поддержки и развития SAP ERP в фармацевтической фирме “Дарница”, рассказывает об организации категорийного менеджмента в компании, его планировании и необходимых KPI для его оценки
    подробнее