19 августа 2021

БН-Груп: Пандемія прискорила розвиток логістичної галузі


БН-Груп: Пандемія прискорила розвиток логістичної галузі

Про нові виклики та можливості для транспортних компаній в інтерв’ю TradeMaster.UA розповів Тарас Ногаль, директор транспортно-експедиційної компанії «БН-Груп».

- Ситуація в транспортній сфері в пандемію розвивалася парадоксально: з одного боку, спад ділової активності призвів до зменшення вантажоперевезень, з іншого боку - сплеск попиту на товари інтернет-магазинів викликав бум на ринку доставки. Як ви оцінюєте ситуацію?

- Дійсно, минулий рік приніс безліч випробувань, і пандемія стала непростим часом як для людей, так і для бізнесу. Але не випадково в китайській мові «криза» позначається ієрогліфами «небезпека» і «можливість». На ринку були як постраждалі, так і ті, хто зумів пристосуватися до нових вхідних даних. Багато логістичних операторів визнають, що криза позначилася на їхній роботі негативно, але дехто бачить позитивні моменти. Ми належимо до другої групи.

Під час самоізоляції різко зріс попит на доставку інтернет-покупок. Це призвело до зростання замовлень на перевезення збірних вантажів. На щастя, у нас великий власний автопарк і ми легко впоралися з ростом навантаження, забезпечивши безперебійну доставку.

При цьому ми десь тримали ціни, де могли, запускали акції зі знижками. Хоча в нас теж виросли витрати - потрібно дотримуватися протиепідемічних заходів безпеки: проводити дезінфекцію, тестувати співробітників на коронавірус тощо. Ми змогли швидко адаптуватися, за лічені дні впровадили віддалене обслуговування клієнтів і перевели співробітників на роботу з дому без втрат у взаємодії підрозділів. Робота компанії не припинялася ні на годину.

- Провідні гравці транспортного ринку - давно вже ІТ-компанії. Розвиток яких сервісів дає конкурентні переваги в новій реальності?

- Без цифровізації не обійтися, це дійсно так. Під час пандемії це питання постало особливо гостро - терміново знадобився весь спектр послуг онлайн і з'явився запит на максимальну автоматизацію процедур. Сьогодні у «БН-Груп» автоматизовано понад 60% операцій, пов'язаних з логістикою. Це допомагає нам не залежати від того, звідки працюють наші співробітники, - клієнти завжди отримують якісну послугу. Працює, наприклад, віддалене управління доставкою, завдяки якому менеджери справляються з підвищеним потоком заявок.

Словом, наш технологічний заділ став у нагоді в кризовій ситуації та навіть дозволив запропонувати клієнтам нові продукти. Так, ми впровадили можливість аналізу персональної звітності щодо збереження вантажів і термінів перевезення, а також відеозв'язок з менеджером в особистому кабінеті.

Займаючись цифровізацією, важливо пам'ятати, що всі ваші напрацювання повинні полегшувати життя клієнтів, а не бути зручними тільки для вас. Платформи логістичних компаній гарні лише тоді, коли вільно інтегруються з системами клієнтів.

- Безконтактна доставка - це тимчасовий попит чи довгостроковий тренд?

- Так, попит на безконтактну і на адресну (від дверей до дверей, без необхідності приїжджати в пункти прийому і видачі відправлень) доставку дійсно є, і цей попит буде, якщо знову відновляться жорсткі карантинні заходи. Люди намагаються знизити контакти з оточуючими, по можливості залишатися вдома.

- Чи є формула успіху для транспортної компанії?

- Це якість, швидкість і надійність. Наведу нашу статистику: 99% вантажів приїжджають в цілості та стільки ж - точно в термін. Але щоб клієнт відчував себе в безпеці на 100%, у нас діє програма страхування вантажу. Ми не стали наслідувати приклад перевізників, які самі страхують вантажі, а передали цей блок в страхові компанії. Ціна страховки при цьому залежить не від вартості вантажу, а від ціни перевезення.

- Які транспортні напрямки будуть, на ваш погляд, розвиватися активніше - міжнародні, міжміські або внутрішньоміські?

- З одного боку, зараз можливо отримати і доставити замовлення в будь-яку точку світу, і, швидше за все, потроху транскордонні замовлення будуть рости.

Також ми спостерігаємо, що в умовах пандемії багато компаній почали йти від централізованих поставок через столицю, що вже підштовхнуло розвиток внутрішньорегіональні та міжрегіональні маршрутів.

- Що буде з ринком вантажоперевезень в майбутньому? Ваш прогноз розвитку на 2021-2022 роки?

- Упевнений, що ринок оговтається від кризи - не тільки відновиться, але і покаже зростання. Багато компаній під час пандемії були змушені відмовлятися від власних складів і тепер вирішують до них не повертатися (з економії або через популярної ідеї бережливого виробництва) - це гарний заділ для розвитку комплексних послуг логістичних компаній. Так що можна сказати, що пандемія прискорила розвиток логістичної галузі.

Будуть далі вдосконалюватися цифрові сервіси - це просто сувора необхідність. Включаючи big data і штучний інтелект. Крім того, при правильному продукті і стратегії завоювати місце під сонцем можуть і проривні технологічні стартапи в логістиці.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua


ПредыдущаяВесь списокСледующая


Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Лучшие компании

 

Личности

Блоги