METRO знизила вміст солі і цукру в 14 продуктах Private Label
За півроку роботи над проектом було переглянуто близько 40 артикулів, як підсумок, зі зниженою кількістю солі або цукру стали поставлятися 14 артикулів власних торгових марок METRO. Незабаром компанія планує почати розміщувати на етикетці таких товарів відмітний клейм «Знижений вміст цукру / солі», за яким можна буде знайти змінені позиції в торгових центрах, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Процес починається зі спільної роботи фахівців відділу якості METRO і постачальників з питань зміни рецептури, а також з проведення досліджень і аналізу нових рецептів. В якості фінального етапу затвердження нового складу кожен продукт проходить перевірку органолептичних властивостей шеф-кухарями, які використовують продукцію METRO на своїх професійних кухнях. Головне завдання - не допустити зниження рівня якості продукції, до чого часто призводить зміна складів. Саме тому тестування проходить лише невелика частина артикулів.
Крім скорочення солі і цукру, компанія прагне до натуральності складів своїх ВТМ. Наприклад, тестування вже успішно пройшли два артикулу кетчупу, в складі яких штучні барвники були замінені на натуральні.
Процес був запущений у всіх країнах присутності METRO і дозволить знизити вміст солі або цукру мінімум на 5% у більш ніж 40 позицій власних торгових марок METRO Chef і Rioba до кінця року. Важливою умовою при цьому є збереження не тільки смакових властивостей продукції, але і термінів придатності. Ця ініціатива є частиною стратегії сталого розвитку, прийнятої на рівні групи компаній METRO.
Читайте також: У METRO відзначили зростання попиту на екологічний посуд
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар