Відбулися суттєві зміни в американському ланцюгу постачання харчових продуктів
Федеральна торгова комісія США провела дослідження стану ринку харчових продуктів після закінчення пандемії та зауважила, що у цьому ланцюгу постачання з’явилися нові ризики. Звісно, уже немає того хаосу, який панував одразу після оголошення карантинів через коронавірус, з полиць магазинів раптом не зникає туалетний папір, ціни не скачуть тощо. Проте ситуація далека від ідеальної говорять експерти. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.
Збої у постачанні товарів створили нові фактори конкуренції між великими та малими підприємствами, що займаються роздрібними чи оптовими продажами, а також виробництвом. Змінилася також структура попиту.
Зараз у США налічується приблизно 25 тис. супермаркетів та 15 тис. продуктових магазинів інших форматів. Середня кількість SKU у типовому магазин самообслуговування становить понад 31 тис. У той же час чотири найбільші продуктові мережі забезпечують приблизно 30% усіх роздрібних продажів. У 1990 році їх питома вага була удвічі меншою – 15%.
Загалом наслідками пандемії стало суттєве зростання залежності галузі від невеликого кола постачальників, вважають експерти. Хоч під час пандемії компанії намагалися диверсифікувати постачання, збільшуючи число своїх партнерів, ця проблема залишається актуальною і досі. Якщо у когось є достатньо велика частка ринку у тому чи іншому сегменті, він може легко маніпулювати не лише цінами, але й нав’язувати покупцям вигідний для себе асортимент, штучно створювати дефіцити тощо.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини логістики, новини ритейлу, ритейл сша
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар