Новини компаній


Як видалити мозолі без шкоди для шкіри Як видалити мозолі без шкоди для шкіри

Проводити день на ногах важко. А коли на підошві з’являється мозоля, дискомфорт з кожним кроком лише посилюється. В хід йдуть креми, пемзи, навіть спеціальні пластирі, але результат не виправдовує очікувань. В той час біль стає не лише сильним, а й виснажуючим. Коли ж мозолі виникають на руках чи інших видимих частинах тіла, до фізичного болю додається ще й психологічний дискомфорт. 

детально
05 маЯ 2025
 
Как и где выгодно заказать зарплатную карту онлайн Как и где выгодно заказать зарплатную карту онлайн

Получать зарплату «наличкой» — прошлый век. Зарплатная карта — это не просто пластиковый кусочек, а целый мир удобства: деньги приходят вовремя, тратить их можно в любом магазине, делать покупки онлайн, да еще и участвовать в акциях и получать кэшбэк.

детально
02 маЯ 2025
 
Как минимизировать потери масла при использовании шнекового пресса Как минимизировать потери масла при использовании шнекового пресса

Шнековые прессы широко применяются в масложировом производстве, но их эффективность напрямую зависит от правильной настройки и грамотного обслуживания. Потери масла могут значительно снизить экономическую эффективность процесса, что делает их минимизацию важной задачей. Одним из решений может быть модернизация производственных линий, например, своевременное обновление прессов и теплообменных систем. Е

детально
30 апрелЯ 2025
 
Почему алкоголь выгодно покупать через интернет Почему алкоголь выгодно покупать через интернет

В последние годы онлайн-покупки стали неотъемлемой частью нашей жизни. Мы заказываем продукты, одежду, технику и косметику, не выходя из дома. Но немногие задумываются о том, что алкоголь тоже можно выгодно покупать через интернет. Давай разберемся, в чем преимущества такого выбора и почему все больше людей отдает предпочтение именно онлайн-магазинам. 

детально
29 апрелЯ 2025
 
Рейтинг Gartner: Kuehne+Nagel зберігає лідерство у світовій логістиці Рейтинг Gartner: Kuehne+Nagel зберігає лідерство у світовій логістиці

Kuehne+Nagel названо лідером у рейтингу аналітичної компанії Gartner серед логістичних компаній як одну з найефективніших. Ще один рік поспіль компанія зберігає свою позицію найкращого логістичного партнера, залишаючись при цьому одним із найбільш далекоглядних постачальників логістичних послуг у всьому світі.

детально
29 апрелЯ 2025
 
Зачем в DevOps обучении прокачивать soft-скиллы? Зачем в DevOps обучении прокачивать soft-скиллы?

Иметь DevOps-инженера в команде стремится все больше IT-компаний. В списке обязательных требований к кандидатам как минимум уверенное владение инструментами автоматизации, облачными технологиями и опыт работы с CI/CD. Однако работодателям нужен не просто технически грамотный исполнитель. Им нужен человек, который умеет договариваться, грамотно планировать и эффективно решать нестандартные задачи в команде.

детально
28 апрелЯ 2025
 
4 речі, які важливо врахувати при створенні інтернет-магазину 4 речі, які важливо врахувати при створенні інтернет-магазину

Створення інтернет-магазину вимагає ретельного планування та врахування кількох ключових аспектів. Розглянемо чотири важливі фактори, які слід врахувати при запуску бізнесу.

детально
21 апрелЯ 2025
 
Чим бальзам відрізняється від кондиціонера: що обрати? Чим бальзам відрізняється від кондиціонера: що обрати?

В арсеналі сучасних жінок є безліч косметичних засобів для догляду за волоссям, проте у цьому розмаїтті дуже легко розгубитися. Щоб не припуститися помилок у б’юті-рутині та не нашкодити власним пасмам, необхідно знати, яка косметика для чого призначена, як нею правильно користуватися. Просто мити голову шампунем недостатньо – хоча волосся й буде чистим, воно потребує додаткового догляду, щоб уникнути електризації та захистити його від шкідливих зовнішніх чинників. 

детально
21 апрелЯ 2025
 
5 способів повернути «охололих» лідів у B2B: робота з базою та ретаргетинг 5 способів повернути «охололих» лідів у B2B: робота з базою та ретаргетинг

У B2B-продажах доволі часто трапляється ситуація, коли потенційні клієнти зникають із поля зору. Вони перестають відповідати на листи, не повертаються на сайт, не реагують на дзвінки. Такі ліди вважаються «охололими», але це ще не означає, що їх варто списувати. Насправді, у багатьох випадках їх можна ефективно повернути воронку продажів за допомогою простих і перевірених методів. 

детально
21 апрелЯ 2025