06 июля 2021

БН-Груп: Логістика без містики

БН-Груп: Логістика без містики

1288

Зі зростанням внутрішньої та міжнародної торгівлі на перше місце в питанні для багатьох виробників і торговців виходить пошук надійного партнера в логістиці. Українська транспортно-експедиторська компанія БН-Груп допомогла стати на ноги багатьом вітчизняним підприємцям.

Робота логіста є однією з найкорисніших і найзатребуваніших у світі, що стало особливо помітно останніми роками, коли ланцюги постачань гідно витримали виклик, поставлений світовою коронавірусною кризою. У розмові з директором БН-Груп Тарасом Ногалем обговорюємо сучасний стан справ в логістичній галузі.

- Наразі ринок логістики переживає непрості часи?

- Він ніколи і не був простим. Ринок живе й змінюється за власними законами, подекуди раптово й круто, і ми зобов’язані аналізувати зміни, оцінювати – які нові можливості для нас відкриваються.

- Як, на вашу думку, змінився клімат на ринку логістичних послуг?

- Ринок став набагато більш вимогливим до сервісу, який ти готовий запропонувати. Раніше логістичний оператор міг обирати собі клієнтів. Міг сказати - знаєте, ви нам не підходите, нам нецікаво - у вас маленькі обсяги, не вибудувана внутрішня корпоративна культура в плані обміну інформацією тощо. Зараз клієнт заявляє свої вимоги, іноді цілком звичайні, іноді - унікальні, а оператор має бути готовий їх приймати. І вибудовувати свої дії під кожного клієнта, щоб оптимізувати його витрати. Устаткування, IT-інфраструктура, складські технології, персонал - все прораховується індивідуально.

А оскільки БН-Груп завжди з клієнтами працювала за такими правилами, нам зараз простіше: перебудовуватися не треба.

- Що найважливіше для ваших клієнтів?

- Головне - якість послуг і як наслідок імідж компанії. Але ніякої «якості взагалі» у природі не буває. Клієнт вважає послуги якісними тоді, коли вони повністю відповідають запитам його відділу продажів. Тому першим етапом у БН-Груп завжди йде уважне, я б сказав, допитливе вивчення потреб клієнта, і тільки потім ми пропонуємо один із наших складів або підбираємо «на стороні». Усе індивідуально прораховується під кожного клієнта - з огляду на оптимальний рівень обробки для нього. За стабільно високої точності, звичайно.

- І все ж таки, чим можна визначили якість послуг?

- Ключове слово в нашій стратегії розвитку - комплексна. І компанія в цілому, і окремі проекти мають розвиватися планомірно, у правильній послідовності. Кожна ланка важлива саме по собі, проте без сусідніх ланок працювати не буде. Визначили потреби - добре. Прописали операційні процедури, розрахували необхідне обладнання під них - відмінно. Але далі починається найцікавіше. Розробка і впровадження конкретних технологічних рішень, налаштування WMS-системи управління складом.

- Які тут підводні камені?

- WMS як така у нас працює, все налагоджено. Питання в тому, як і на якому рівні вона інтегрується з клієнтською системою ERP (планування ресурсів підприємства). Найпростіше – це обмін файлами по електронній пошті: від клієнта інформація по обробці замовлень, від нас - звіти за заданим зразком. Але ця простота насправді неефективна для клієнта, оперативність низька, в загальному, кам'яний вік. При більш глибокому рівні інтеграції обмін йде не через пошту, а на рівні двох систем, нашої і клієнтської. Співробітник компанії-клієнта заходить в свою систему ERP і відразу бачить залишки на нашому складі - без всяких додаткових дій, в реальному часі. Проблема в тому, що систем таких багато і вони принципово різні.

Проте, для нас це не таке складне питання, ми можемо працювати зі всіма клієнтами. Це раніше ринок був ринком оператора, тепер ситуація діаметрально протилежна. Клієнт просто говорить: у мене 1С, хочу під неї отримувати ось такі звіти, ось в такій формі. І БН-Груп це реалізує в стислі терміни. Наша WMS реально дуже гнучка, спеціально її підбирали так, щоб гарантувати індивідуальні настройки під будь-якого клієнта.

- Отже, після налагодження системи всі проблеми вирішені?

- Не зовсім. Як правило, клієнт не хоче чекати, він хоче так: товар його ліг на полиці, на стелажі, в осередку зберігання - і тут же все закрутилося. Причому в повному обсязі і краще за якістю, ніж там, де він просидів до цього три роки, де все шишки давно набиті, люди знали кожну дрібницю ... До речі, ось в цей момент дуже важливі люди, конкретні виконавці. Якщо вони недосвідчені, погано навчені, дисципліна кульгає, нові технології не врятують. Так що стабільно високий рівень персоналу ми вважаємо однією зі своїх ключових переваг.

Проте, переїзд сам по собі - тільки перший крок. Головне далі: вийти на показники якості обробки, потрібні клієнтові. Якщо все просто (палета на вході - палета на виході), то одного-двох тижнів достатньо. А буває, що у клієнта складні і товар, і обробка: наприклад, штучний підбір замовлень при великому асортименті. Тоді узгоджений термін може скласти 2-3 місяці. Але ці терміни ми дотримуємося жорстко, навіть при максимальних складнощах.

- Максимальні складності - це що?

- Коли до того, про що я зараз говорив, додається ще кілька чинників ризику відразу. Наприклад, клієнт вирішив переїхати в високий сезон. До того ж не поетапно, а повністю. І до того ж - в умовах форс-мажору, коли часу у нього об'єктивно немає ... Зрозуміло, що ситуації бувають різні, буває і не до плавних переходів. Але в будь-якому випадку, якщо діяти раціонально, комплексно і послідовно, ступінь ризику для продажів клієнта мінімальна.

- Ваш рецепт ідеального рішення?

- Якщо клієнт все прорахував і зрозумів, що не хоче вкладатися в свою логістичну структуру, варіантів у нього два. Перший: прийти до оператора на готові площі. Другий: орендувати склад самому і запросити оператора. Зараз, по суті, формується ринок нового виду послуг - управління складом клієнта. Проблема тут у тому, що клієнту самому вибрати оптимальний склад - не так просто, як здається. Мало знати характеристики свого товару, треба ще чітко уявляти варіанти складського обладнання, технології обробки замовлень, тут десятки нюансів.

Ми детально з'ясуємо потреби клієнта: обсяги, асортимент, вимоги до обробки і ще багато параметрів. Потім визначимо під конкретні потреби тип обладнання, приблизну схему операцій, вимоги до персоналу. І тільки потім підберемо склад, який відповідає всім цим потребам, при більш вигідних умовах оренди. Інакше неминуче закладаються проблеми, які потім вирішувати дуже важко.

У нас є відпрацьована схема збору інформації про клієнта і його завдання. Ця робота може зайняти не один день, проте в підсумку і у нас, і у клієнта буде ясне розуміння - що, як і чому ми будемо робити для нормальної логістики. Він буде точно знати, чому обраний той чи інший склад, як формується ціна, які у нього можливості для зростання і розвитку.

- Отже, ясність і ще раз ясність?

- У сучасній логістиці немає ніякої містики, жодних чудес, все дуже раціонально. Тільки детальний аналіз, тверезий розрахунок і увага до потреб клієнта. Ключові поняття для нас - прозорість і відкритість, готовність до співпраці на будь-якій стадії. У цьому можуть переконатися всі бажаючі.

ТЗОВ "БН-ГРУП"

79041 Україна

Львів, вул. Героїв УПА 73,

корпус №4, а/с 11186.

Тел. +38 093-79-53-738

http://bn-group.com.ua/

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

Раздел: Руководителю ВЭД >

Теги:

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*