Levi's: наслідки пандемії стимулюють продажі бренду
В інтерв'ю The Associated Press генеральний директор Чіп Берг розповів, що компанія спостерігає відродження джинсового одягу в міру того, як суспільство виходить з важкого періоду закритості, пов'язаного з одягом для відпочинку. Люди стали частіше здійснювати покупки одягу нових розмірів, повідомляє TradeMaster.UA.
Він зазначив, що понад 25% споживачів сьогодні носять новий розмір одягу.
У недавньому звіті Jefferies відзначався фактор того, що покупці, які набирають або втрачають вагу, можуть принести користь роздрібної торгівлі.
Посилаючись на дані пошуку Google, аналітики Jefferies заявили, що по мірі того, як пандемія затягувалася протягом останнього року, спостерігався «сплеск інтересу» до пошукових запитів, пов'язаних із «набором ваги COVID». За даними опитування, проведеного The Harris Poll для Американської психологічної асоціації в лютому, 42% опитаних дорослих набрали в середньому 13 кілограмів із початку пандемії.
Збільшення ваги, викликане пандемією, стало великою темою минулого року, оскільки споживачі повідомляли, що через стрес вживають більше алкоголю та більше їдять - і при цьому не мають можливості відвідувати спортзал, щоб спалити все це.
У зв'язку з цим магазини одягу можуть розраховувати на зростання продажів, вважають аналітики Jefferies.
Читайте також: Zara все ще потерпає внаслідок коронавірусу
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар